AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg synes det er vanskelig å finne en god sports-bh, som ikke er i veien for pulsbeltet mitt når jeg trener. Er det noen som har tips til gode sports-bher, som ikke er alt for dyre og som fungerer godt sammen med pulsbelte?
pokal Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 har aldri opplevd problemer med pulsbelte og sportsbh, tar bare beltet under bh kanten liksom.. Bruker kun sportsbh fra hm jeg da.. ..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 har aldri opplevd problemer med pulsbelte og sportsbh, tar bare beltet under bh kanten liksom.. Bruker kun sportsbh fra hm jeg da.. .. Det har jeg prøvd med de sports-bhene jeg har, men da føler jeg senderen er i veien slik at bhen ikke sitter slik den skal.
pokal Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 har sett noen topper/sportsbh der du (om du har polar wear-link) kan feste sensoren på plagget,, og dermed slipper pulsbeltet.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Pulsbeltet mitt funker helt fint sammen med Pierre Roberts-bher
magicpie Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Pierre Robert ja, bruker bare de og jeg har ingen problemer med pulsbeltet
Fantomina Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Har ingen problemer med det. Har sports-bher fra Nike og Shock absorber.
Gjest -_Tove_- Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har pulsbeltet under sports-bhen (f.eks Pierre Robert) dersom den er for lang
blondie90 Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Bruker pulsbelte under Röhnisch sine bher, og synes det fungerer kjempebra!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 vi er tydeligvis forskjellige jeg syns pierre robert og pulsbelte funker dårlig på meg, samme med de fleste andre der jeg må ha pulsbeltet under bhn. Så sports-bher som er kortere, eller rett under brystene, synes jeg har funka. Champion hadde noen gode, tynne og enkle, med god støtte, som også kun dekker der de må. Du må nok ta med pulsbeltet og prøve! dere som bruker beltet under bhn- what? det funker jo ikke i det hele tatt for meg bare beveger på seg og plutselig er signalet ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå