Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Hvilke butikker har du problemer med å gå forbi? Jeg har store problemer når det gjelder loppemarked og bruktbutikker. Alt fra skoleloppiser til større bruktbutikker som den ved Brynsenteret og markedet på Ekebergsletta i mai.
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2004 #2 Skrevet 14. januar 2004 Brukskunst butikker som selger glasskunst og keramikk! Ikke så ofte jeg kjøper noe, men jeg må inn å titte.
Felicia Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Jeg har store problemer med de fleste butikker jeg *Shoppoholiker* :blunke: Men jeg *må* innom interiør/kjøkkenduppedings-butikker om jeg er på en shoppingrunde. Som f.eks. Hilmers hus, Rafens, Traktøren, Steen & Strøm Interiør osv. Og Design Again - på jakt etter den perfekte taklampe.
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2004 #4 Skrevet 14. januar 2004 Det slo meg at mitt forrige svar var svært så underdrevet; det finnes knapt en interiørbutikk jeg klarer å gå forbi... Men jeg er blitt mye, mye filnkere til å ikke gjøre impulskjøp.
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2004 #5 Skrevet 14. januar 2004 Big , småvareavdelinger på møbelhus, Traktøren, Rafens og andre butikker som selger kjøkkenting, krukker og andre småting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå