Gå til innhold

hvordan skrive oppsigelse

wiper

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan man skal skrive en oppsigelse? Har bare jobbet i 1 mnd nå, men jeg har funnet en jobb som er bedre betalt for jeg blir og jobbe flere dager i uken og ikke bare 1 dag. Sjefen min vet ikke at jeg skal si opp, så jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem? Kan jeg bare levere oppsigelsen til han, eller må jeg snakke med han først? Jeg burde få levert den i morgen siden jeg har jobb da. har oppsigelsestid på 14 dager siden jeg enda er i prøvetiden. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikkje snakke med han på forhand, det er bare å levere oppsigelsen. Det er ikkje så viktig korleis du formulere oppsigelsesbrevet, men den må så klart vere skriftlig. Treng du tips til formulering så kan finner du ein del tips ved å søke på google :)

Ønsker du å forklare sjefen din munntleg kvifor du seier opp er det så klart ingenting i vegen for det, men du må ikkje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei takk :D

Har nå levert oppsigelsen å arbeidsdagen er over :D Heldigvis var dette siste dagen på den jobben :biggrin:

Er ikke mye til jobb når det er dårlig HMS der, jeg måtte stå på tå og strekke meg så mye jeg kunne for og løfte ned tunge ting jeg skulle plukke, å det var ikke noe morro, så jeg fikk raskt en senebetennelse i hånda... :glare:

Synd ikke arbeidsgiveren min kan se den før han kommer tilbake fra militærøvelsen Cold Response.. -.-'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...