AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg oppdaterte min Iphone i går, det var denne oppdateringen som skulle i følge apple, fjerne disse småfeilene som oppstod etter iOS 5.0.1( om jeg ikke tar feil?). Den skulle iallefall forbedre batteritiden, men i mitt tilfelle så ble batteritiden enda verre...Noen som har opplevd det samme? Eller noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?
Lutetium 71 Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Oppdateringen har vel skrudd på endel unødvendige ting som default? Sjekk om det er noe du kan skru av for å spare strøm.
Giacomo_P Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Dette har jeg opplevet med en Ipod Touch for lenge siden. Problemet forsvandt efter neste synkronisering med macen. Jeg ved ikke om det var noen sammenheng, men det er kanskje verdt et forsøk?
paluksea Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 (endret) 100% for 4 timer siden, 99% nå. iOS 5.1 iPhone 4. Ikke brukt til noe siden fulladet, ikke merket noe forskjell siden update. Endret 18. mars 2012 av paluksea
Cata Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Jeg oppdaterte min Iphone i går, det var denne oppdateringen som skulle i følge apple, fjerne disse småfeilene som oppstod etter iOS 5.0.1( om jeg ikke tar feil?). Den skulle iallefall forbedre batteritiden, men i mitt tilfelle så ble batteritiden enda verre...Noen som har opplevd det samme? Eller noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Var det ikke 5.1? Vel, uansett, jeg oppgraderte og selv om jeg ikke har følt jeg har hatt problemer med batterikapasiteten så ble den bedre. Hvis mobilen lå ubrukt et døgns tid (standby) så gikk den ned 4-5% på batteriet. Etter oppgraderingen så gikk det nesten et døgn før den dalte fra 100% til 99%.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Ts her, min gikk fra 100 % til 79% på nesten 10 minutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå