Margrethe86 Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Dette er kanskje en "long-shot" men verdt et forsøk? Det er mange bli-kjent grupper her, men ingen i mitt nærområde, så nå lurer jeg på om det er noen fra Fauske, Saltdal, Bodø eller omegn som prøver - og vil bli kjent?
TinyB Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Hei Måtte lage meg bruker på dette forumet når jeg så denne tråden. Jeg bor i Saltenområdet, og jeg og samboeren min har nettopp bestemt oss for å begynne å prøve å få barn det blir en spennende tid
Margrethe86 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2012 Hei Måtte lage meg bruker på dette forumet når jeg så denne tråden. Jeg bor i Saltenområdet, og jeg og samboeren min har nettopp bestemt oss for å begynne å prøve å få barn det blir en spennende tid Hei hyggelig med svar på tråden! (beklager jeg er sent ute..) Ja, det er utolig spennende med prøvingen, jeg er like spent hver måned! Hvor gammel er du/dere?
TinyB Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er 23 og samboeren min 31. Hva med dere? Og har dere prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå