Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å ta screenshot med Galaxy, eller må jeg laste ned en app?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. *følge med*

Skrevet

Vet ikke på akkurat den versjonen, men på s2 tar man screenshot med å trykke inn hjem+av/på-knappen samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å stjele tråden, men hvordan tar man screen shot med Huawei?

Regner med jeg må laste ned en app. Men det er noe med at ikke alle apper fungerer heller, p.g.a noe "rooting" (aner ikke hva det betyr...)...

Skrevet (endret)

Vet ikke på akkurat den versjonen, men på s2 tar man screenshot med å trykke inn hjem+av/på-knappen samtidig.

får ikke til! :sur:

Den går jo bare i hvilemodus?

Endret av Envy
Skrevet (endret)

får ikke til! :sur:

Den går jo bare i hvilemodus?

Holdt du lenge nok inne på tastene? OG samtidig?

Endret av HeadsVsTails
Skrevet

Ikke for å stjele tråden, men hvordan tar man screen shot med Huawei?

Regner med jeg må laste ned en app. Men det er noe med at ikke alle apper fungerer heller, p.g.a noe "rooting" (aner ikke hva det betyr...)...

Hvilken Huawei?

Google is your friend by the way...

http://www.google.no/search?q=screenshot+huawei&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-beta

Skrevet

Holdt du lenge nok inne på tastene? OG samtidig?

Hva er hjem-knappen da? Har prøvd med touchknappen nederst til høyre, da går den i hvilemodus. Trykker jeg på knappen i midten + av/påknapp kommer jeg til oppgavebehandling.

Skrevet

U8800. Men jeg er ikke så god i engelsk eller tekniske ting så forstår ikke de tingene som står på google. Må ha hjelp ..

Er ikke kjent med Huawei så dette tør jeg ikke si noe om egentlig... Noen sier at det går an via HIsuite, men aner ikke hva det er. Andre sier "les i manualen"....

Skrevet

Hva er hjem-knappen da? Har prøvd med touchknappen nederst til høyre, da går den i hvilemodus. Trykker jeg på knappen i midten + av/påknapp kommer jeg til oppgavebehandling.

Hjem er den firkanta, fysiske knappen nederst på midten av telefonen. Holder du den inne (og bare den) så får du opp liste med nylige programmer og oppgavebehandling.

Men trykker du den og av/på-knappen (på høyre side) samtidig, tar den skjermebilde etter et sekund eller to. You can't miss it hvis du gjør det riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...