AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hver eneste kveld blir kroppen min blytung ! Det er kjempe tungt å bevege seg, og beina kjennest geleaktig ut, og er veldig tunge.. Det er veldig ubehagelig.. Hva kan dette være ? Løper ca 40 min stort sett hver dag.. Kan dette være grunnen ?
OPIgirl Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Du burde prøve å variere treningen. Ikke bare løpe. Varier tiden og distansen du trener på. Er det andre ting du liker bortsett fra å løpe? Ha en hviledag eller to i uken også.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 jeg jogger/løper eller trener step/styrke/aerobic.. kun det jeg liker. og jeg greier ikke ha noen hviledager, da får jeg ikke ro i kroppen, og sitter heller igjen med en sinnsykt dårlig samvittighet. Men som du sier så er det kanskje lurt..
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Hviledager er like viktig som treningsdager. Du må gi kroppen en sjanse til å hente seg inn igjen etter den påkjenningen det er å trene. Dårlig samvittighet for å ikke trene en dag? Tror du må endre tankemønsteret ditt. Du gjør kroppen din en tjeneste ved å la den hvile en dag, det kan faktisk hjelpe progresjonen din enormt. Med mindre du er toppidrettsutøver har det ingenting for seg å trene hver dag, og i ALLE FALL ikke lik trening hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå