Gå til innhold

Louis Vuitton hundeveske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en ny hundeveske som kan brukes i flykabinen når jeg og mine to Chihuahua jenter reiser. Tenker litt på Louis Vuitton kanskje. Noen som vet om det selger den i LV butikken i Oslo?

Hva koster den i såfall og hva er målene på veska? Kommer vesken i én størrelse eller er det ulike størrelsen på den? Det er viktig at den er flygodkjent. :)

Håper at noen vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ringe og høre om de har den inne. Hvis ikke kan de bestille den for deg uten problemer. Jeg er litt usikker på om du kan ta med 50 på flyet, men Sac Chien 40 kan du nok ha med. Problemet er at det kan bli litt lite med plass om du har to hunder, og i tillegg må du være obs på at mange selskap kun tillater bur/bag med harde vegger. Jeg vet ikke heller ikke om de er IATA godkjent, noe du må forhøre deg med LV om.

Og jeg kan rett og slett ikke dy meg; gud hvor harry..

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Du bør heller kjøpe Sherpa-bag så er du sikker på at den er godkjent. Kravene er forskjellige fra flyselskap til flyselskap. SAS har i hvertfall maksmål som er 40x25x23cm.

Ikke helt min sak, men hvorfor vil du bruke flere tusen kroner på en veske som bare skal brukes noen få ganger, på et fly?

Endret av Bobler
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en ny hundeveske som kan brukes i flykabinen når jeg og mine to Chihuahua jenter reiser. Tenker litt på Louis Vuitton kanskje. Noen som vet om det selger den i LV butikken i Oslo?

Hva koster den i såfall og hva er målene på veska? Kommer vesken i én størrelse eller er det ulike størrelsen på den? Det er viktig at den er flygodkjent. :)

Håper at noen vet :)

Med mindre du skal fly med to valper, så tillater ikke Norwegian, SAS eller Widerøe flyvning med flere dyr i samme bur i kabinen. Det er også kun tillatt med én katt/hund per bur/passasjer - så om du har to voksne chihuahuaer må dere være to stykker som reiser med to separate bur.

Skrevet

de bestiller hva som helst til deg. Gå innom å legg inn en bestilling. God tur!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...