Stella84 Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Det er lørdagskveld og jeg står foran speilet og griner fordi jeg plutselig føler meg så stygg. Jeg visste jo at jeg hadde lagt på meg litt, men sååå mye at ingen av klærne vil passe? Jeg visste at jeg har spist litt usunt, men må huden se sååå jævlig ut? Må dobbelhaka snike seg fram? Må jeg se trøtt, usunn og sliten ut? Jeg liker ikke den jeg ser i speilet nå. Jeg vet selvfølgelig hva som skal til på lang sikt, men saken er at jeg har flere aktuelle single superkjekke menn som jeg har avtaler med i kommende uker, og jeg kommer ikke til å tørre å dra hvis jeg føler meg like jævli som jeg gjør i kveld (Så jævli at jeg droppet å dra ut på byen). Så sett bort fra total livsstilsendring - HVA kan jeg gjøre for å føle at utseendet forbedrer seg ialelfall LITT på en uke??? - Stella Endret 17. mars 2012 av Stella84
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Siden du kun har en uke på deg, ville jeg faktisk gjort noe halvt ekstremt - f. eks. spiste BARE dampa/rå grønnsaker med så rent som mulig protein, f. eks. ovnsbakt fisk/kylling + kuttet ut ALT av sukker og unødvendig mettet fett og slikt. Og kanskje prøvd meg på de mest kalorifattige grønnsakene/fruktene, agurk/gulrot f. eks. Lag en skikkelig "streng" ukesmeny, der du skriver akkurat hva du kommer til å spise helt ned til minste detalj. I tillegg til dette ville jeg tatt meg en skikkelig (hjemme)spa dag mot slutten av uken :D det er jo så koselig, og man føler seg extra velpleid etter en spa. Eventuelt kanskje gått til frisøren og klippet meg. 2
Gjest Eld Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Kjøp klær som passer! Selv om du har planer om å gå ned i vekt igjen ser det mye bedre ut om du har pene klær som faktisk passer Og så er det dette da som jeg ikke anbefaler, men som fungerer: sykehusdietten. Endret 17. mars 2012 av Eld
Wombat Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Kjøp klær som passer! Selv om du har planer om å gå ned i vekt igjen ser det mye bedre ut om du har pene klær som faktisk passer Og så er det dette da som jeg ikke anbefaler, men som fungerer: sykehusdietten. Ikke noe kritikk mot deg Eld, men dietten nevner nudler... er ikke det skikkelig usunt? Og til deg TS, gjør noe som får deg til å føle deg fresh! Løp deg en tur, ta ti armhevinger hver dag, ta deg en dusj og smink deg etterpå. blås nesa di, style håret og ta på deg noe fint: og ikke at det er det beste for huden, men ta deg en time med sol... Vi har alle dager vi føler oss forjævlige, trikset er å bruke nok staffasje så vi kan skjule det for omverdenen 1
Gjest Eld Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Ikke noe kritikk mot deg Eld, men dietten nevner nudler... er ikke det skikkelig usunt? Og til deg TS, gjør noe som får deg til å føle deg fresh! Løp deg en tur, ta ti armhevinger hver dag, ta deg en dusj og smink deg etterpå. blås nesa di, style håret og ta på deg noe fint: og ikke at det er det beste for huden, men ta deg en time med sol... Vi har alle dager vi føler oss forjævlige, trikset er å bruke nok staffasje så vi kan skjule det for omverdenen Jeg så det selv, derfor endret jeg linken Edit: ser nå at denne også nevner nudler... men man skal altså IKKE bruke nudler... denne nevner ikke nudler Endret 17. mars 2012 av Eld
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Ta en liten treningstur hver dag og vær streng med kostholdet neste uke (ikke fokuser på kalorikutting, bare ikke putt noe som helst ferdigmat eller usunn snack inn i munnen), spander på deg en hudpleie med dyprens og evt. øyenbryn, kjøp en ny kjole (wrap-dress) som gjør deg feminin og som ikke er avhengig av flat mage akkurat dagen du bruker den. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Ja, og smil mye! Vær avslappet og blid, disse mennene liker deg jo tydeligvis godt nok til å ville tilbringe tid med deg. For huden kan du i tillegg gå på Esthetique og få med noen prøver på dekkende foundations fra gode merker hvis du ikke har lyst til å spandere på deg ny ennå.
Murder Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Prøv denne dietten, den funker faktisk. Den gir deg alle næringstoffene du trenger, så selv om den er tøff å gjennomføre får du i deg den næringen kroppen trenger, og du kan faktisk spise brukbar mat bare du bruker fantasien. Benytter den selv fra tid til annen, og får alltid gode resultater. Anbefaler f.eks omelett av eggehvitter med røkelaks og vårløk fyll
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 - Foreslår at du dropper enhver form for diett, sats heller bare på å spise det du vet er sunt (gode råvarer, ubehandlet kjøtt osv), og dropp sukkeret. Gå gjerne masse turer og tren (dette blir mest for trivselens skyld, du får ikke endret kroppen på en uke, men du kommer garantert til å føle deg en million ganger freshere enn om du bare sitter hjemme i sofaen med potetgullposen!) - Ta deg en tur til hudpleier, få tatt en dyprens og fuktighetsmaske (eller gjør det hjemme) Følg det opp med gode produkter hjemme. Huden kan bli ganske mye bedre på en uke. Fukt, fukt, fukt! - Kroppspeeling, masse bodylotion, et lett lag selvbruning. Fjerne død hud på føttene, legg en fin neglelakk på tær og fingrer. Napp bryn og fjern kroppshår. Ta en hårkur. Tannblekingsstrips finnes også, og fungerer kjapt. Kort sagt - gjør alt det som jenter gjør for å jukse seg pene! - En tur til frisøren skader ikke! - Skaff deg noen fine klær som passer kroppen din, og skjuler det du vil den skal skjule. Hvis du egentlig ikke har råd, og vil være ekstra sleip, kan du kjøpe klær for så å levere dem tilbake når du har brukt dem den kvelden du vil være fin (IKKE gjør dette hvis du er av typen som svetter veldig mye eller bruker sminke som smitter over på klærne, det er bare dårlig gjort). Husk i såfall å kjøpe klær der prislappen skjules. - Sminke kan vel trylle de fleste pene. Mange steder kan gi deg litt gratis makeuprådgivning hvis du kjøper noen produkter. - Og til slutt, ha en fin uke, kos deg, vær med venner, le. Ikke undervurder effekten godt humør og litt selvtillit kan ha på utseende. Gjør ting som får deg til å føle deg fresh, da garanterer jeg deg at du vil føle deg bedre og dermed se bedre ut! 2
sarlum Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 Mange gode tips her! det viktigste er jo at du føler deg vel og dermed har selvtillit og føler du ser bra ut:) så start å tren å spis riktig, da føler du deg mye bedre fort, og du vil ha det mye bedre med deg selv, selv om kiloene kanskje ikke er borte til datene:) å unne seg litt kroppspleie av noe slag i tillegg vil toppe det hele! godt og bra for hvordan du har det med deg selv! lykke til på datene, håper du finner kjærligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå