Gå til innhold

Hva ER problemet med facebook?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å opprette ny mailkonto og legge til kontakter!! Jeg har registrert ny mail på hotmail, bruker så den samme mailen for å registrere meg på facebook,-- og når jeg skal legge til en kontakt så står det helt øvest på face-siden ´´Gå to [email protected] to complete sign up process´´ !! Hva f er det jeg mangler nå igjen lsm?! Og når jeg sjekker mail på hotmail får jeg INGENTING fra facebook..

Skjønner ingenting ass,- hva er problemet her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje registrerings posten har havna i spamfolderen din?

Ikke bruk hotmail, er noe skrot:P Anbefaler det gmail varmt!

Skrevet

Enig ^^ få deg gmail :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje registrerings posten har havna i spamfolderen din?

Ikke bruk hotmail, er noe skrot:P Anbefaler det gmail varmt!

Har sjekka det også gitt; ekke en d der :) blir så sliten av å gjøre dette 6 ganger.. Men ok,- får gå til gmail :) Takk for tipset. Håper jeg ikke får samme problem igjen

AnonymBruker
Skrevet

Har sjekka det også gitt; ekke en d der :) blir så sliten av å gjøre dette 6 ganger.. Men ok,- får gå til gmail :) Takk for tipset. Håper jeg ikke får samme problem igjen

Det krever vel bare vanlig registrering fra www.facebook.com - jeg gidder ikke oppgi riktig tlf eller postnr, men det skal da ikke være til hinder for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det krever vel bare vanlig registrering fra www.facebook.com - jeg gidder ikke oppgi riktig tlf eller postnr, men det skal da ikke være til hinder for meg.

nå gikk det ... måtte oppgi mob nr for å bekrefte sms,- men så sletta jeg det fra konton. Smartt ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...