AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg sliter skikkelig med å opprette ny mailkonto og legge til kontakter!! Jeg har registrert ny mail på hotmail, bruker så den samme mailen for å registrere meg på facebook,-- og når jeg skal legge til en kontakt så står det helt øvest på face-siden ´´Gå to [email protected] to complete sign up process´´ !! Hva f er det jeg mangler nå igjen lsm?! Og når jeg sjekker mail på hotmail får jeg INGENTING fra facebook.. Skjønner ingenting ass,- hva er problemet her?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Kanskje registrerings posten har havna i spamfolderen din? Ikke bruk hotmail, er noe skrot:P Anbefaler det gmail varmt!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Kanskje registrerings posten har havna i spamfolderen din? Ikke bruk hotmail, er noe skrot:P Anbefaler det gmail varmt! Har sjekka det også gitt; ekke en d der blir så sliten av å gjøre dette 6 ganger.. Men ok,- får gå til gmail Takk for tipset. Håper jeg ikke får samme problem igjen
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Har sjekka det også gitt; ekke en d der blir så sliten av å gjøre dette 6 ganger.. Men ok,- får gå til gmail Takk for tipset. Håper jeg ikke får samme problem igjen Det krever vel bare vanlig registrering fra www.facebook.com - jeg gidder ikke oppgi riktig tlf eller postnr, men det skal da ikke være til hinder for meg.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Det krever vel bare vanlig registrering fra www.facebook.com - jeg gidder ikke oppgi riktig tlf eller postnr, men det skal da ikke være til hinder for meg. nå gikk det ... måtte oppgi mob nr for å bekrefte sms,- men så sletta jeg det fra konton. Smartt ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå