Personlig12 Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Reiser til Los Angeles to uker neste uke. Har du noen tips til hoteller og ting man MÅ gjøre/se? Hvordan er temp på denne tiden av året? Stoler ikke helt på yr.no... Tips og triks mottas med takk :D
K.B.E Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Universal studios og Sightseeing (vet ikke helt hvordan det skrives) der du kan velge litt hva du har lyst å få med deg: Om det er litt eller mye av L.A. Tipper det kan bli varmt. N.Y var varmt nå i mars da jeg nettopp var der. L.A. og N.Y. var de to stedene det var varmt i da jeg var der om sommeren for et par år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Dere er så heldig som har vært der/ skal dit! Har villet dit i årevis jeg Du får skirve reise raportt når du kommer hjem ts God tur.
Personlig12 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2012 Dere er så heldig som har vært der/ skal dit! Har villet dit i årevis jeg Du får skirve reise raportt når du kommer hjem ts God tur. Ja det skal jeg gjøre, gleder meg kjempe masse :D Takk takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå