vertikalt Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 i jula møtte jeg en fyr, som ble med meg hjem. vi treftes et par ganger i fylla etter det. I slutten av januar ba jeg han på date, han sa ja, og ble med. Siden har vi treftes ca 1 gang hver 14 dag, pga at jeg har barn og fordi han driver med mye på fritiden. Men nå er jeg blitt så usikker på om han egenkelig er interessert.. fordi det er som regel jeg som tar kontakt, men da svarer han jo at han gjerne vil. Men nå de siste to helgene jeg har hatt barnefri, har han planlagt andre ting. noe som såklart kan være tilfeldigheter, eller noe som har vært planlagt i lang tid.. Og når jeg prøver å kaste ballen over til han, og si at hvis han vil at vi skal treffes igjen, så kan jo han si fra en dag han har tid.. men da svarer han ikke på den smsèn, eller han tar ikke kontakt før det har gått laang tid.. altså maaange dager.. Men han virker jo interessert når vi først treffes.. tror dere han ikke er interessert, eller at han kanskje bare er litt sjenert eller noe? Hvor mye kontakt tar vanligvis en kar som er interessert? litt vanskelig forklart kanskje, men håper dere skjønner hva jeg har skrevet..
Gjest Chloè Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Syns det er ganske tydelig at han ikke er interessert. Han er bare med deg når han kjeder seg/ikke har noe annet å finne på. Drit i han å gå videre
vertikalt Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2012 Takk for svar Det er det jeg tenker også.. men så ville jeg så gjerne at dette skulle gå i orden, at man holder fast på et bittelite håp om at det er noe annet somg gjør til det.. men jeg tror du har rett.. Får bare drite i hele gutten...
Envy Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Han høres ikke fryktelig interessert ut. Gjør deg selv en tjeneste og vent med å ta kontakt/be ut neste gang. La han ta initiativ. Gjør han ikke det, er du nok bare underholdning når han ikke har noe annet å finne på. Høres hardt og brutalt ut, men bedre å finne det ut med en gang da, og heller bli ferdig med det.
Steinar40 Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Det som er sikkert det er at en del mannfolk kan ta veldig lite initiativ på egen hånd. Slike mannfolk lever litt i sin egen verden og har ofte nok med det. Men mange av disse kan sikkert "henge med på lasset" for å si det sånn; hvis bare noen andre finner på noe de har lyst til å gjøre. Dette passer jo ganske bra inn i den oppførselen du beskriver her. Slike mannfolk er forøvrig like tiltaksløse overfor sine venner. De viser altså stort sett aldri noe eget initiativ til å ta kontakt eller finne på noe. Som forsåvidt ikke er like viktig når det bare dreier seg om venner, men det kan faktisk være litt irriterende det også. Det er umulig for meg å si at han fyren du har surret deg borti er tiltaksløs på denne måten, men det skulle ikke ha forundret meg. Det du imidlertid egentlig bør spørre deg selv om er nok heller om du er interessert i en mann som ikke viser noen egen interesse og initiativ overfor deg?
vertikalt Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2012 Det som er sikkert det er at en del mannfolk kan ta veldig lite initiativ på egen hånd. Slike mannfolk lever litt i sin egen verden og har ofte nok med det. Men mange av disse kan sikkert "henge med på lasset" for å si det sånn; hvis bare noen andre finner på noe de har lyst til å gjøre. Dette passer jo ganske bra inn i den oppførselen du beskriver her. Slike mannfolk er forøvrig like tiltaksløse overfor sine venner. De viser altså stort sett aldri noe eget initiativ til å ta kontakt eller finne på noe. Som forsåvidt ikke er like viktig når det bare dreier seg om venner, men det kan faktisk være litt irriterende det også. Det er umulig for meg å si at han fyren du har surret deg borti er tiltaksløs på denne måten, men det skulle ikke ha forundret meg. Det du imidlertid egentlig bør spørre deg selv om er nok heller om du er interessert i en mann som ikke viser noen egen interesse og initiativ overfor deg? Som svar på spm ditt, så nei jeg er jo ikke interessert i en mann som er sånn.. men det er litt vanskelig å innse akkurat den, når man faktisk liker mannen når han først er her.. men jeg kommer jo nå ikke til å ta mer kontakt med han, så får vi se hva som skjer.. Takk for svar.
Cuddlegirl Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Syns du kanskje skal spørre han rett ut om han er interessert eller ikke.
Gjest -J- Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Syns du kanskje skal spørre han rett ut om han er interessert eller ikke. Så enkelt kan det gjøres.
vertikalt Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2012 Ja, hvis han tar kontakt igjen, kommer jeg til å gjøre det. For nå har jeg kastet ballen over til han, om at han må ta kontakt hvis han vil treffes igjen.. Så hører jeg ikke noe, sier det vel sitt.. Å skulle jeg høre noe, skal jeg spørre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå