Fruziria Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Hvilken mener du det er? Jeg liker Tikei sin kabuki kost, den er veldig myk. Og så liker jeg Sigma sin f82 også Begge disse er gode til mineralfoundation.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Jeg liker Jotun sine pensler. Malerullene deres har også god dekkevne. De har bra utstyr til å sparkle med også. 2
Almarea Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Tikei sin kabukikost, har hatt min i 3 år nå og den har ikke felt et eneste hår.Den er tett og dekker meget godt, samtidig er den utrolig myk. Ingen som kan måle seg synes jeg
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Er enig, Tikei sin var supermyk og veldig dekkende, MEN etter en stunds bruk (kanskje rundt 1-2 år) syntes jeg at den ble litt stivere/hardere, den var i alle fall ikke like myk lenger (kan ha noe med at jeg ikke var superflink til å ta vare på den, vaske den ofte osv). Så da bestilte jeg en ny en, men den nye var ikke den samme som den gamle! Den var mindre, og mindre tett (altså ga mindre dekkevne), dog fortsatt like myk da. Så om du får tak i den gamle anbefaler jeg den, den nye not so much!
lemonaid Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Ultrabrush fra Glo Minerals, det beste av det beste...Myk og god og "røyter" omtrent aldri.. Prøv den :-)
Jade Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Jeg liker også godt Tikei sin, men etter å endelig å ha testet ut Sigma F80, som jeg faktisk har hatt en stund, så må jeg si at denne er enda bedre. Liker også godt å ha et langt skaft å holde i. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå