Curlyme Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er ute etter en maskara som er meget snill med sensetive øyne. Som helst er uparfymert. Jeg har prøvd La Roche Posay fra apotek,men den er så tørr og ikke noe fin på.
Gjest Tekola Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Jeg bruker en fra Clinique nå og er veldig fornøyd med den. Har også hatt god erfaring med Kanebo og BodyShop. Vet ikke hvor på skalaen jeg ligger i forhold til sensitive øyne, men jeg klør fort og får litt sviende øyne av Lancome og lignende.
yoga Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har også sensitive øyne, og sverger til mascarene fra Clinique. Har prøvd flere ulike merker, men foreløpig er det kun dette merket jeg kan bruke. Jeg pleier å kjøpe fra Strawberrynet.
Curlyme Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har også sensitive øyne, og sverger til mascarene fra Clinique. Har prøvd flere ulike merker, men foreløpig er det kun dette merket jeg kan bruke. Jeg pleier å kjøpe fra Strawberrynet. Hvilken bruker dere. Hvilken er best til lengde?
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg trooor jeg har denne. Det beste med den er at den vaskes av med varmt vann, men holder seg helt fin gjennom en natt med soving uten problemer! Eller et par tårer, regn og jeg vet ikke hva. Elsker den! Edit: Jeg fjerner bildet så fort jeg har fått tilbakemelding på at du har sett det, så ikke siter bildelinken er du grei Endret 18. mars 2012 av Tekola
Curlyme Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2012 tusen takk for svar. Jeg tror jeg går for clinique:)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er ute etter en maskara som er meget snill med sensetive øyne. Som helst er uparfymert. Jeg har prøvd La Roche Posay fra apotek,men den er så tørr og ikke noe fin på. Sjekk også ut denne!Er uten syntetiske tilsetningsstoffer og er dessuten parabenfri. Mild for øynene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå