AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg fikk så god hjelp her i fjor vår når jeg skulle kjøpe badedrakt. Så jeg prøver å se om jeg kan få like god hjelp i år:) I fjor kjøpte jeg denne badedrakten i størrelse 6 Min lenke Men har lagt på meg en del kg siden i fjor sommer og må derfor kjøpe en ny. Denne tenkte jeg på da Min lenke Noen som kan hjelpe meg med hva disse målene betyr ?
Moscato Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Det er måla i tommar. Ein tomme er 2,54 cm, så du må gonge kvart tal med 2,54 for å finne måla i cm.
Wonders Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 ikke kjøp slik over nettet, plis, det er så vanskelig med passform. Finn en butikk ved deg som selger Seafolly og du er reddet. De har de peneste, og utrolig holdbare i fasong, farge og evt. det som er sydd på av perler osv... http://www.google.no/search?q=Seafolly&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=N_pmT4jUBqPR4QSL_siBCw&biw=1235&bih=873&sei=HvtmT46NJ4OL4gSBuuyuCA 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå