AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ser nå og da en mann på bussen som jeg synes er veldig kjekk. Jeg vet at han ser meg også, og jeg kan se at han gjenkjenner meg. Jeg har ved et par anledninger også sett han når jeg har vært ute med venner, og jeg er ikke sky for å møte blikket hans. Jeg prøver også å smile når jeg ser han for å vise at jeg er interessert, men har til nå ikke fått noe respons. Dette er ikke noe jeg mister søvn over, jeg er fornøyd med å bare ha han som "eye-candy" når jeg tilfeldigvis ser han, men kunne allikevel tenke meg å bli kjent med han. Jeg vet derimot ikke hvordan jeg skal gå om det. Jeg føler selv at jeg har tatt initiativ til å vise interesse, men han er liksom ikke villig til å gi noe tilbake til tross for at han legger åpenlyst merke til meg når vi møtes. Jeg mener absolutt ikke at menn alltid må sjekke opp kvinnen, jeg synes bare det er litt vanskelig å vite hvor jeg går herfra.
Aldrisur Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Uansett hva du gjør, finn først ut om han er opptatt
Gjest BamseB Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Uansett hva du gjør, finn først ut om han er opptatt Hvorfor det? Trodde hele KG-klanen ble dødens inspirert av Sophie-Anns stunt! Bare kast deg i det, spør om han er opptatt, den som intet våger intet vinner 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ser nå og da en mann på bussen som jeg synes er veldig kjekk. Jeg vet at han ser meg også, og jeg kan se at han gjenkjenner meg. Jeg har ved et par anledninger også sett han når jeg har vært ute med venner, og jeg er ikke sky for å møte blikket hans. Jeg prøver også å smile når jeg ser han for å vise at jeg er interessert, men har til nå ikke fått noe respons. Dette er ikke noe jeg mister søvn over, jeg er fornøyd med å bare ha han som "eye-candy" når jeg tilfeldigvis ser han, men kunne allikevel tenke meg å bli kjent med han. Jeg vet derimot ikke hvordan jeg skal gå om det. Jeg føler selv at jeg har tatt initiativ til å vise interesse, men han er liksom ikke villig til å gi noe tilbake til tross for at han legger åpenlyst merke til meg når vi møtes. Jeg mener absolutt ikke at menn alltid må sjekke opp kvinnen, jeg synes bare det er litt vanskelig å vite hvor jeg går herfra. Jeg vil si du ikke skal gå noe sted herfra. Hvis du ved flere anledninger holder blikket hans og smiler, og får null respons tilbake, så er han neppe interessert. 2
Gandalff Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Bruk det gamle roofie-trikset, funker hver gang. 4
Steinar40 Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Bruk det gamle roofie-trikset, funker hver gang. Du har ikke såpass vett at du forstår at det er smakløst å referere til et stoff som misbrukes til å gjennomføre voldtekt? 2
Gandalff Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Du har ikke såpass vett at du forstår at det er smakløst å referere til et stoff som misbrukes til å gjennomføre voldtekt? Du har ikke såpass vett at du gjenkjenner ironi når du ser det? 4
Cuddlegirl Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Ta initiativ å snakk med han Endret 17. mars 2012 av Cuddlegirl
Steinar40 Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Du har ikke såpass vett at du gjenkjenner ironi når du ser det? Der er ikke all såkalt ironi som er passende. 3
Gandalff Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Der er ikke all såkalt ironi som er passende. Don't feed the trolls 4
Gjest -J- Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Jeg tror du kan komme ganske langt om du serverer et "Hei!" sammen med det nydelige smilet ditt. Dette har potensialet til å innlede en samtale enten første eller andre gang. Rapporter tilbake og la meg lede deg i mål på denne. 1
Gjest Surrehodet Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Kan du ikke bare starte en samtale med ham på bussen da? Still deg i nærheten av der han er, gi en kommentar på noe dere kjører fobi (uvettig kjøring, en flott fargerik jakke, deilig med vår og blomster osv) Da starter du en samtale og oppfatter raskt om han er interessert. Fatter ikke at det skal være så vanskelig. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå