Latinas Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Noen kviseprodukter fra Iherb som funker? Endret 17. mars 2012 av Latinas
Lilandry Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Kanskje ikke den riktige til å svare, men jeg har prøvd to produkter fra Iherb som jeg kjøpte pga. uren hud. African Black Soap, tenkte jeg kunne bruke denne på øvre del av ryggen fordi jeg sliter med en del store buller og kviser. Jeg har brukt den i over en mnd. nå og det har roet seg. Vet ikke om det er pga. jeg har en bra periode eller om såpen faktisk fungerer. Jeg har også prøvd den i ansiktet, men jeg synst det ble "litt for mye". Såpen lukter godt, men ikke for sterkt. Mint Julep Masque, her får du MYE maske for pengene, tuben er kjempe stor!! Dette er en grønnleire maske, med en litt kjølende effekt. Jeg liker den veldig godt for jeg føler den virkelig rengjør huden og trekker sammen porer.
Latinas Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2012 Kanskje ikke den riktige til å svare, men jeg har prøvd to produkter fra Iherb som jeg kjøpte pga. uren hud. African Black Soap, tenkte jeg kunne bruke denne på øvre del av ryggen fordi jeg sliter med en del store buller og kviser. Jeg har brukt den i over en mnd. nå og det har roet seg. Vet ikke om det er pga. jeg har en bra periode eller om såpen faktisk fungerer. Jeg har også prøvd den i ansiktet, men jeg synst det ble "litt for mye". Såpen lukter godt, men ikke for sterkt. Mint Julep Masque, her får du MYE maske for pengene, tuben er kjempe stor!! Dette er en grønnleire maske, med en litt kjølende effekt. Jeg liker den veldig godt for jeg føler den virkelig rengjør huden og trekker sammen porer. Jeg har faktisk begge produktene. African Soap fungerte ikke i det hele tatt i ansiktet. Den reduserte ihvertfall ikke kvisene mine, jeg fikk bare røde og irriterte kviser. Så den bruker jeg ikke lenger. Heldigvis kostet den "ingeting". Mint Julep fungerer bra om jeg steamer huden først, da får ansiktmasken trekke seg godt inni porene og rense ordentlig. Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå