AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har vondt over hele rumpa snart. Jeg fikk for noen dager siden noe som kan ligne på analfissur eller innvendig hemoroide. Det viser ingenting på utsiden, det klør ikke. Men jeg klarer nesten ikke å ta på området. Det er vondt på et stort område.. Hva gjør jeg? Skal det gå av av seg selv? Jeg har brukt hemoroidekrem 3 ganger daglig uten hell.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Må ta det forsiktig under analsex vettu Hehe, har bare hatt hard mage. Det er forresten konstant like vondt.
Kala Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Har du hørt om å bestille time hos legen? Legevakta?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Har du hørt om å bestille time hos legen? Legevakta? Herregud, man får jo ikke time pga noe så lite. Kanskje det er en grunn til at det heter legevakta. Og nei, man kan ikke bestille legetime på en lørdag.
Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Huffda. Vonde greier. Drikk rikelig med vann og spis mye fiber for å få mykere avføring. Og dra til legen på mandag.
Aldrisur Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Dersom det er en analabcess du har fått, bør du få behandling for den jo tidligere dess bedre. Da dette er en betennelse kan du få antibiotika, men ofte må de fjernes ved et kirurgisk inngrep. Jeg synes absolutt du skal ringe legevakta og rådføre deg om hva du bør gjøre.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Hvor lenge har du brukt hemoroidekremen? Kjenner du en kul på innsiden? Blør det eller har det blødd? Hemoroider kan ihvertfall gjøre veldig vondt! Det behøver ikke å klø. Gjør det vondt om du strammer musklene i underlivet? (ikke rumpemusklene, men knipemusklene) De gangene jeg har hatt hemoroider så har det gjort veldig vondt å knipe. Det kan ta noen dager før hemoroidekremen virker (alcos anal virker ikke på meg i det hele tatt). Men er du usikker og tror det er en analabcess så ring legevakten.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Hvor lenge har du brukt hemoroidekremen? Kjenner du en kul på innsiden? Blør det eller har det blødd? Hemoroider kan ihvertfall gjøre veldig vondt! Det behøver ikke å klø. Gjør det vondt om du strammer musklene i underlivet? (ikke rumpemusklene, men knipemusklene) De gangene jeg har hatt hemoroider så har det gjort veldig vondt å knipe. Det kan ta noen dager før hemoroidekremen virker (alcos anal virker ikke på meg i det hele tatt). Men er du usikker og tror det er en analabcess så ring legevakten. Det gjør vondt å knipe ja, nesten som jeg ikke greier det. Og spesielt om jeg har ligget i ro lenge, og reiser meg er det uutholdelig. Nå kjenner jeg det faktisk litt opp mot rygg"grensen". Er dette hemoroider tror du?
Aldrisur Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Vi kan tro alt mulig rart vet du TS, men det hjelper jo ikke deg noe særlig. Jeg et ikke hvor du bor, men her i Oslo kan vi alltid ringe legevakten. Du forklarer hvordan du har det og får faglige råd utfra det. Gjør det!
Kala Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Herregud, man får jo ikke time pga noe så lite. Kanskje det er en grunn til at det heter legevakta. Og nei, man kan ikke bestille legetime på en lørdag. Jiisees, det er ikke lenge til mandag Og hvis det er så jævla uutholdelig at du blir kveksete av det, så er det jo bare ringe til legevakta å få en faglig vurdering på det. Pr. telefon, er mulig det også vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå