AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hei! Skjermbildet mitt blir så lite innimellom, uten at jeg vet hva jeg gjør for å få det til å skje.. Noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake til normal størrelse igjen? Sånn som nå ser jeg KG-forumet midt på skjermen med liiiten skrift, og det er hvitt/tomt på hver side, hvis noen skjønner hva jeg mener Har windows 7 hvis det har betydning. Veldig irriterende å måtte anstrenge seg for å lese på nett :/
Gjest Regza Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Ctrl + for å få det større Ctrl - for å få det mindre Hjulet på musen funker også om du har det.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Trykk ctrl + Det ble litt kronglete å forklare Men altså, ctrl samtidig som du trykker tasten med "+" tegnet på. (samme tast som "?") Endret 17. mars 2012 av Lolita-
Munchlax Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Ctrl 0 gjør at den hopper tilbake til normalt bilde. Da slipper du zoomingen. Endret 17. mars 2012 av Monsterfisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå