AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hei! Jeg er blitt medlem av ei interiør-kjøp/salg-gruppe på FB der man ifølge reglene skal opprette fotoalbum med bilder av tingene man skal selge, og ikke legge dem direkte på "veggen". Når jeg er inne på gruppa og trykker på "last opp bilder", kommer det opp et alternativ som heter "opprett album", men når jeg har lastet opp 1 bilde der, får jeg ikke til å laste opp flere. Noen som vet om jeg må trykke på "publiser bilder" før jeg kan laste opp flere bilder? Jeg så for meg at om jeg "publiserte bilder" før jeg hadde lastet opp alle bildene som tilhører albumet, ville jeg måtte opprette masse album med 1 bilde i hver av dem.. Om noen skjønner hva jeg mener Ble litt rotete dette, men om noen kan forklare meg dette, så blir jeg veldig glad
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Gå inn i gruppen og klikk på "bilder" øverst til høyre. Velg "last opp bilder". Facebook setter opplastingsdatoen automatisk som albumnavn, så denne endrer du før du lagrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå