Mamma1 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #21 Skrevet 18. mars 2012 Ja, jeg vil se det an til over påske. Nei, verdens ende er det nok ikke, men jeg ville nok grått en skvett om det viser seg at hun stammer...
Gjest Ida Skrevet 31. juli 2012 #22 Skrevet 31. juli 2012 Jeg kan desverre ikke si meg enig i det dere skriver om att det er helt vanlig og att det går over av seg selv. Datteren min er nå fylt 3 år, jeg la lenge merke til att hun hang seg opp på ord og stavelser. Tok det opp med barnehagen på ett møte og de tenkte også på det. Barnehagen mente på att det var stottring og att det var helt normalt, jeg slo meg ikke helt til ro med den tanken og ville att vil skulle bli henvist til logoped. Vi ble henvist til logoped, og der fikk logopeden hørt på henne og konstanterte med att det er stamming. Logopeden sier att de fleste barn stottrer i en periode, det er fordi hjernen utvikler seg raskere en orduttalen. MEN har man stottret så går det over, men begynner det igjenn så er det som oftest stamming.Jeg vil anbefale deg å kontakte PPT for å få veiledning, dersom man begynner å jobbe med å få bukt med stammingen så kan den faktisk bli helt borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå