Gå til innhold

Håndbagasje på TUIfly (Star Tour)

Anbefalte innlegg

Gjest *dragoon*
Skrevet

Nå er jeg litt forvirret og vi skal reise i natt/morgen tidlig så håper på å få et kjapt svar her. :)

Jeg og noen til skal reise til Tenerife i natt. Vi har bestillt reisen gjennom Startour og reiser med flyselskapet TUIfly Nordic. På hjemmesiden til TUIfly står det om håndbagasje:

"Du kan ta med deg ett stykk håndbagasje om bord i flyet. Håndbagasjen må ikke være større enn 55x40x23 cm og veie maks. 5 kg. "

Betyr det at vi (som alle sammen er damer) ikke kan ha med håndveskene våres i tilegg til en sekk/bag? Står ingenting om dette noensteder.

Noen som har reist med dette flyselskapet før og vet hvordan det er?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg litt forvirret og vi skal reise i natt/morgen tidlig så håper på å få et kjapt svar her. :)

Jeg og noen til skal reise til Tenerife i natt. Vi har bestillt reisen gjennom Startour og reiser med flyselskapet TUIfly Nordic. På hjemmesiden til TUIfly står det om håndbagasje:

"Du kan ta med deg ett stykk håndbagasje om bord i flyet. Håndbagasjen må ikke være større enn 55x40x23 cm og veie maks. 5 kg. "

Betyr det at vi (som alle sammen er damer) ikke kan ha med håndveskene våres i tilegg til en sekk/bag? Står ingenting om dette noensteder.

Noen som har reist med dette flyselskapet før og vet hvordan det er?

Har sett damer med håndvesker i tillegg til håndbagasjen hos TUI, dette går helt sikkert fint(hvis ikke håndveska er kjempediger).

Skulle du reist med lavprisselskap som Ryan eller Norwegian hadde saken stilt seg annerledes.

God tur, skal forøvrig reise med samme fly.

Gjest *dragoon*
Skrevet

Har sett damer med håndvesker i tillegg til håndbagasjen hos TUI, dette går helt sikkert fint(hvis ikke håndveska er kjempediger).

Skulle du reist med lavprisselskap som Ryan eller Norwegian hadde saken stilt seg annerledes.

God tur, skal forøvrig reise med samme fly.

Takk for svar! :) Da satser jeg på at det går bra.

Du skal det ja. Får ha god tur du også da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...