Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og noen venninner har tenkt oss en tur til syden i sommer, og kom over et All Inclusive hotell i Bulgaria gjennom Apollo. 6000 kr for en uke i slutten av juli, 0m til strand og 400m til sentrum. Det jeg lurte på var hvordan været er i Bulgaria i slutten av Juli/begynnelsen av August? Og hvordan Bulgaria er generelt? Har aldri vært der, men har jo selvfølgelig hørt mange skrekk-historier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i Bulgaria (sunny beach), ble jeg veldig positivt overrasket.

God mat, renslige hotell, strender og gater, og veldig hyggelige (ikke masete) folk!! Er også utrolig billig der, noe som ikke akkurat trekker ned.

Anbefales!

Skrevet

Vært i Bulgaria 3 ganger. Sist i Sunny Beach i fjor sommer. I midten av juli. Vi hadde bra vær så og si hver dag. Av og til litt overskyvet på morgenen men ble alltid bra i løpet av dagen. Bodde på et hotel ikke lå rett ved gata med alle pub/bar/utsteder. Veldig glad for det. Mange gode restauranter.

Jeg har alltid likt Bulgaria veldig godt og drar gjerne tilbake!

Skrevet

Bare vært en gang, de to siste ukene i juni. Da var det bra vær og ble bedre mens vi var der, så juli er sikkert topp. Jeg reiser nok ikke tilbake, ikke fan av maten (for en gangs skyld) eller mangelen på engelsktalende folk der vi var, ei heller rensligheten m.m. Men det kan jo selvsagt være vi var uheldig med området, hotellet dog var bra, men ikke stranden, den var full i drit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...