liv Skrevet 14. januar 2004 #1 Del Skrevet 14. januar 2004 Har legetime hos ny fastlege over helgen og lurer på om jeg skal bytte fra p-piller til noe annet.. P-sprøyte er ikke aktuelt. Noen som har prøvd implantat? Eller det nye p-plasteret? Råd ønskes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. januar 2004 #2 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg er veldig fornøyd med p-ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 14. januar 2004 #3 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis du tåler hormonprevensjon (og det gjør du sikkert siden du bruker p-piller) er p-ringen veldig grei, synes jeg. Jeg gikk dessverre opp i vekt av den også, det har jeg gjort av all hormonprevensjon, så jeg sluttet på den etter et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Etter at jeg begynte med Persona for ca. 5 år siden kommer jeg aldri til å bytte tilbake til noe annet. Persona er og blir det eneste og beste prevansjonmiddelet for meg. Jeg orker bare ikke tanken på å tilføre kroppen min kunstige hormoner, og kondom/pessar er for mye pes. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har brukt hormonspiral i tre år, og er svært fornøyd. Grunn: -stabilt, trenger ikke tenke på piller til rett tid osv -ikke vektøkning -mindre humørsvingninger -nesten ikke mens -ingen menssmerte -høy sikkerhet Jeg tror an må ha vært gravis for å få satt inn hormonspiral. Den koster relativt mye (ca 1700), men det er da en engangskostnad. Varighet er rundt fem år. Er nok liten vits i å bruke denne om du planlegger graviditet i nærmeste framtid; ellers et topp prevensjonsmiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #6 Del Skrevet 15. januar 2004 :oops: Kan noen forklare meg hva denne p-ringen egentlig er? Er den inni? Litt flau Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja, den sitter inni skjeden. Sjekk Nuvaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 15. januar 2004 Etter at jeg begynte med Persona for ca. 5 år siden kommer jeg aldri til å bytte tilbake til noe annet. Persona er og blir det eneste og beste prevansjonmiddelet for meg. Jeg orker bare ikke tanken på å tilføre kroppen min kunstige hormoner, og kondom/pessar er for mye pes. Nelle Hva er Persona?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 15. januar 2004 #9 Del Skrevet 15. januar 2004 Les om Persona her Fint å høre at du er fornøyd med Persona Nelle :D Jeg skal begynne å bruke Persona etter å ha hatt et par normale sykluser. Aldri mer hormonprev. på denne dama :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. januar 2004 #10 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg er glad i trionetta, har hatt regelmessi sex i over et halvt år med de og ennå ikke smelt på tjukka dessuten smaker de godteri også, og mensen varer kortere og er ikke så AU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 15. januar 2004 #11 Del Skrevet 15. januar 2004 P-ringen var en revolusjon for meg. To tidspunkter å huske: Sette den inn og ta den ut. Ingen av oss merker noe til den, og det er jo mindre hormoner enn P-piller :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå