Gå til innhold

clear eyes - eye lift

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Er ikke de to øyeklarererne å få kjøpt i norge lengre?Og isåfall ikke; finnes det noe alternativ når ens øyne er litt rødsprengte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clear Eyes selges ikke i Norge, hvertfall.

Enda en god grunn til å legge ferieturen om f.eks. USA :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

noen alternativer som fåes kjøpt i NORGE da?

Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg kjøpte noe lignende Clear Eyes på Smokers Club i Oslo. Husker dessverre ikke hva den heter akkurat nå, men de vet hva du mener hvis du ber om Clear Eyes. Nå bor jo ikke du i nærheten av Oslo da...er ikke kjent oppe hos dere. Skal se om jeg finner flaska og ser hva den heter imorra.

Gjest Adessón
Skrevet

Jeg har kjøpt noe som heter "eye-lite". Det er en stund siden, men jeg er ikke sikker på om den selges mer.

Det var en reportasje om dette produktet på "TV2 hjelper deg" . De opplyste der om at tiltross for at dette produktet inneholder ingredienser som er forbudte, var det i salg alikevel. Og at butikkene som hadde solgt det nå hadde trukket det tilbake. Så jeg vet ikke om det finnes mer.

Jeg kjøpte min på et parfymeri. Det står at Mavala er produsent, så du kan jo se hos parfymerier som fører produktene. Kanskje de har dem "under bordet". :wink:

Nå skal det sies at jeg visste at produktet jeg kjøpte var forbudt. Det ene virkestoffet fungerer ved at det trekker i sammen blodårer. Hvis dette produktet trenger inn dypere i kroppen er det så virksomt at blodårene kan innsnevres slik at hjertet stopper. Ikke for å skremme, altså. :blunke:

Skrevet

Jeg så også et program om dette, tror det var FBI på NRK. Som noen har nevnt var stoffet i produktene svært skadelig OG ulovlig! Det gjaldt, såvidt jeg husker, både clear eyes og eye lite.

Amarone

Skrevet

kommer litt an på hvorfor du er rød på øynene også.

Når allergien slår til for fullt hos meg, så får jeg røde øyne, og det finnes det øyedråper til på apoteket. Spesallerg heter di vel.

Har snakket med legen om disse, og det skal ikke være skadelig å bruke dersom man er forsiktig og ikke bruker dem lenger en det står i bruksavisningen.

Vet ikke hvordan de funker på andre, men når jeg er allergisk og rødøyd, så blir jeg heelt hvit og fin igjen når jeg drypper med disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...