Gå til innhold

Hvor finne spileløs bh i svart med stor cup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sprø nå for har vært overalt! Change, Marinka, Kappahl, Cubus, Lindex... Ser etter spileløs BH helst i svart i 80F. Det nærmeste jeg fant var en i 80E på Marinka fra Abecita men den var litt for knapp. Vil helst ha en litt fresh en med blonder eller noe, men er åpen for alle forslag for det ser ut som det kan være vanskelig å finne i det hele tatt. Å bestille på nettet er absolutt aktuelt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått silikon? Etter min operasjon kjøpte jeg alt av BHer bare uten push-up. På de fleste er det bare å ta ett lite kutt i BHen og ta ut spilene :) Er ikke verre enn det!

• Liker 1
Skrevet

Ja fikk silikon for en mnd siden. Er møkkalei av sportsbh nå og har lyst å lage et bål av dem. Takk for tips om å ta ut spiler! Har ikke tenkt på det! Skal se på ellos og nelly også.

Skrevet

Å ta ut spiler av bher kan ført gjøre at de blir totalt ubrukelig. De er laga for spiler, og mister gjerne formen om disse blir tatt ut.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet (endret)

Never mind.

Endret av Survival
Skrevet (endret)

Edit: åh... glem det. Jeg leste stroppeløs :P

Endret av Snop
Skrevet

Å ta ut spiler av bher kan ført gjøre at de blir totalt ubrukelig. De er laga for spiler, og mister gjerne formen om disse blir tatt ut.

Enig i dette.

Når BH'ene mine blir slitte, hender det at spilene knekker. Jeg har prøvd å fjerne dem helt, men det fungerer aldri. BH'en blir helt umulig å bruke etterpå. Den har mistet fasongen, og kan ikke gi noen støtte

Skrevet

Jeg har fjernet spilene på fem BHer og ingen av dem mistet fasong eller så rare ut på =)

Skrevet

Jeg har fjernet spilene på fem BHer og ingen av dem mistet fasong eller så rare ut på =)

Det varierer sikkert fra bh til bh, og jeg kan tenke meg at jo større størrelse, jo fortere blir det problematisk å fjerne spiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...