Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Hvilken farge er best for å fremheve øynene mine? Evt tips og triks? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke så lett å se på bildet hvilken farge du har på øynene, i grunn ;) De kan være grønne, blå eller grå - men hva er de egentlig?

Har du flere farger er du i grunn heldig, for da kan du velge farger ut ifra hvilken farge du vil at skal ha "hovedfokus" ved hjelp av komplementærfarger ;)

Endret av Secondbite
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

*in love*

Jeg syns de ser grønne ut så da passer gull ganske bra syns jeg. ^^

Endret av Mortem
Skrevet

Brun/kobber-skygge og med mørk grønn kajal?

(Øynene ser grønne ut for meg)

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Øynene mine er litt rare, de bytter farge.. Gikk litt fort i svingene i går, trodde jeg tok med begge bildene.

Uansett, fargen forandrer seg litt ettersom hvor jeg er og hvilken årstid det er. Som regel er de lyse blå, men innimellom er de mørke. :ler:

Endret av Bobler
Skrevet

Jeg har ganske lyseblå øyne, og om jeg vil fremheve fargen liker jeg å bruke brunoransje øyenskygger. Det oransje gjør virkelig susen. Akkurat nå er favoritten Maybelline Color Tattoo Fierce & Tangy (nydelig kremøyenskygge uten skimmer - bruker den som base) sammen med noen av de skimrende øyenskyggene i Naked 2 paletten. Man trenger IKKE mye for å få en fin effekt, og det oransje ligger bare i bakgrunnen.

• Liker 1
Skrevet

Farger som passer til de nydelige øynene dine:

-Gull

-Bruntoner

-mørkere grønn toner

-lilla toner (lilla kan virkelig få ut grønnfargen i grågrønne øyne.)

Too Faced har et flott produkt som jeg bruker til å få sotede øyner til daglig bruk, jeg går aldri lei den paletten (Too faced Romantic eye kit).

Ellers har MAC mange flotte lillatoner som kan fremheve øynene dine. Mange tenker at lilla blir voldsomt, men det er bare snakk å legge litt ut på den ytterste delen av øyelokket og blende godt :)

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Takk for svar! Er ikke så flink når det kommer til noe mer avansert enn maskara og pudder :ler:

Skrevet

Too Faced har et flott produkt som jeg bruker til å få sotede øyner til daglig bruk, jeg går aldri lei den paletten (Too faced Romantic eye kit).

Kvar kjøper du Too Faced?

AnonymBruker
Skrevet

Varm, brun øyenskygge over og under øyet. Lange vipper. Et vakker smil.

:nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Basert på det første bildet: mindre kajal under øyet og en bedre mascara.

• Liker 1
Skrevet

Farger som passer til de nydelige øynene dine:

-Gull

-Bruntoner

-mørkere grønn toner

-lilla toner (lilla kan virkelig få ut grønnfargen i grågrønne øyne.)

Ellers har MAC mange flotte lillatoner som kan fremheve øynene dine. Mange tenker at lilla blir voldsomt, men det er bare snakk å legge litt ut på den ytterste delen av øyelokket og blende godt :)

Hun har da virkelig ikke grågrønne øyne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...