Gjest Bobler Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Hvilken farge er best for å fremheve øynene mine? Evt tips og triks?
Secondbite Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Ikke så lett å se på bildet hvilken farge du har på øynene, i grunn De kan være grønne, blå eller grå - men hva er de egentlig? Har du flere farger er du i grunn heldig, for da kan du velge farger ut ifra hvilken farge du vil at skal ha "hovedfokus" ved hjelp av komplementærfarger Endret 16. mars 2012 av Secondbite
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 (endret) *in love* Jeg syns de ser grønne ut så da passer gull ganske bra syns jeg. ^^ Endret 16. mars 2012 av Mortem
acna Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Brun/kobber-skygge og med mørk grønn kajal? (Øynene ser grønne ut for meg)
Gjest Bobler Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Øynene mine er litt rare, de bytter farge.. Gikk litt fort i svingene i går, trodde jeg tok med begge bildene. Uansett, fargen forandrer seg litt ettersom hvor jeg er og hvilken årstid det er. Som regel er de lyse blå, men innimellom er de mørke. Endret 17. mars 2012 av Bobler
mEditari Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har ganske lyseblå øyne, og om jeg vil fremheve fargen liker jeg å bruke brunoransje øyenskygger. Det oransje gjør virkelig susen. Akkurat nå er favoritten Maybelline Color Tattoo Fierce & Tangy (nydelig kremøyenskygge uten skimmer - bruker den som base) sammen med noen av de skimrende øyenskyggene i Naked 2 paletten. Man trenger IKKE mye for å få en fin effekt, og det oransje ligger bare i bakgrunnen. 1
-Ishtar- Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Farger som passer til de nydelige øynene dine: -Gull -Bruntoner -mørkere grønn toner -lilla toner (lilla kan virkelig få ut grønnfargen i grågrønne øyne.) Too Faced har et flott produkt som jeg bruker til å få sotede øyner til daglig bruk, jeg går aldri lei den paletten (Too faced Romantic eye kit). Ellers har MAC mange flotte lillatoner som kan fremheve øynene dine. Mange tenker at lilla blir voldsomt, men det er bare snakk å legge litt ut på den ytterste delen av øyelokket og blende godt 1
Gjest Bobler Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Takk for svar! Er ikke så flink når det kommer til noe mer avansert enn maskara og pudder
Kløftfrid Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Too Faced har et flott produkt som jeg bruker til å få sotede øyner til daglig bruk, jeg går aldri lei den paletten (Too faced Romantic eye kit). Kvar kjøper du Too Faced?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Varm, brun øyenskygge over og under øyet. Lange vipper. Et vakker smil. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Basert på det første bildet: mindre kajal under øyet og en bedre mascara. 1
Lista Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Farger som passer til de nydelige øynene dine: -Gull -Bruntoner -mørkere grønn toner -lilla toner (lilla kan virkelig få ut grønnfargen i grågrønne øyne.) Too Faced har et flott produkt som jeg bruker til å få sotede øyner til daglig bruk, jeg går aldri lei den paletten (Too faced Romantic eye kit). Ellers har MAC mange flotte lillatoner som kan fremheve øynene dine. Mange tenker at lilla blir voldsomt, men det er bare snakk å legge litt ut på den ytterste delen av øyelokket og blende godt Hun har da virkelig ikke grågrønne øyne
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 http://www.youtube.com/results?search_query=how+to+make+blue+eyes+pop 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå