Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant til å bruke dyre og gode merker både når det gjelder sminke, hår og hudprodukter. Men pga økonomiproblemer må jeg stramme inn skjønnhetsbudsjettet mitt... :P

Kommer til å fortsette å bruke dyrere varianter av hårpleie og hudpleieprodukter + foundationer, men sett bort fra det må jeg prøve å shoppe litt billigere. Så da lurer jeg på om noen av dere har tips om gode og rimelige produkter? Jeg er særlig ute etter en god fuktighetskrem til kroppen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde lete litt på iherb :) På bloggen til hildechristina.com er det en gjesteanmeldelse av en bodylotion derfra som var billig. Du finner den nok hvis du leter litt.

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg synes det er mye fra typiske "billigmerker" som er bra opp mot hva man får for pengene, jeg. Mye er også bra - punktum. Spesielt innen sminke. F.eks. Dipliner fra H&M. Jeg har prøvd en del flytende eyelinere, men jeg synes denne er best. Øyenskygger fra NYX er også bra, og jeg mener man får mye for pengene.

Men så spørs det hva du mener med f.eks. "billigere", hva du i utgangspunktet anser som dyrt/billig, hva/hvor mye du mener du trenger, og hvor du handler også. Det er jo ikke automatisk slik at de som bruker typiske dyre merker bruker mer penger på skjønnhetsprodukter enn de som kjøper billigere produkter gjør. Jeg tror det er en del å spare bare ved å reflektere over dette.

Dette ble til forveksling likt en moralpreken :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...