-Fisken- Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Trenger ballkjole! Vææææ, finner ingenting :-? Alt er enten for vidt i livet - eller stygt. Er ute etter en lang kjole, med spiler i livet og et litt vidt kjørt, helst blå. Har noen noen tips til hvor jeg kan finne en slik kjole, helst ikke altfor dyr?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Butikken Piano i Slottspassasjen har stort utvalg av selskapstøy. På et hjørne i Akersgata / nederst i Ullevålsveien ligger en butikk som jeg har forstått syr selv også. De har mye lekkert i vinduet i hvert fall. Hilsen Lille meg
Tusenfryd Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 Det er utleie av selskapstøy i en butikk i Storgaten, i Strøget. Heter de Festklær eller noe sånn da? Brudebutikker bruker også å ha endel utvalg i både slag og utleie.
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2004 #5 Skrevet 16. januar 2004 Fortell oss hva du finner da! Er alltids litt nysgjerrig vet du. Hilsen Lille meg
Arwen Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Hvis ikke jeg husker helt feil er Diva ballkjoledronning spør henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå