Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et av firmane som mitt firma deler kontorlokale med så jobber det ei så JÆVLA deilig dame. Jeg er 27 år og hun er typisk 38(?) eller noe. Jeg kjenner henne ikke, men det er en helt vanvittig seksuell spenning mellom oss. Jeg ble tilfeldigvis stående 20 sekunder i heisen sammen henne i dag. Jeg smilte til henne og hun smilte tilbake. Jeg kjente det begynte å koke inni meg og jeg fikk benner meg en gang. Blikket mitt falt automatisk ned på den store runde og deilige rumpen hennes, og videre ned på de frodige lårene hennes. Hun merket at jeg så på henne, og begynte å hoste/kremte. Heisdøren åpnet seg og jeg gikk bak henne ut og nøyt synet av den deilig kroppen hennes. Hun merket at jeg så, og kikket på meg hele tiden "over skulderen" sin mens vi gikk innover i kontorlokalet. Jeg har aldri vært så kåt på ei dame i hele mitt liv. Uansett, jeg gikk inn på mitt kontor og hun gikk inn på hennes. En time senere merker jeg at hun står rett utenfor døren til kontoret mitt og snakker i telefonen, hun stiller seg slik til at jeg ser henne i profil. Blikket mitt spiser henne opp. Plutselig så snur hun seg og ser meg rett inn i øynene. Jeg merker kroppen min bare stivner helt og jeg ser det lyser sex av henne. Hun ser ned og begynner å hoste/kremte før hun går videre inn i kontoret sitt. Å FY FAEN. Jeg blir nødt å runke etterpå for jeg klarer ikke slutte å tenke på henne. REGARDLESS... the question is: er det helt fuck-up å knulle ei man deler kontorlokale med?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis begge vil, kjør på.

Skrevet

Har du tenkt at hun kanskje kremter fordi det blir kleint at en unggutt blir dritkåt av å se på henne på jobb?

Og derfor ringte f.eks mannen sin med "håper han hører det" som intensjon, mens hun ser strengt på deg, og du tolker det dithen at hun oooooser av sex?

Bare en tanke.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Knull lufta ut av henne!

• Liker 6
Skrevet

Har du tenkt at hun kanskje kremter fordi det blir kleint at en unggutt blir dritkåt av å se på henne på jobb?

Og derfor ringte f.eks mannen sin med "håper han hører det" som intensjon, mens hun ser strengt på deg, og du tolker det dithen at hun oooooser av sex?

Bare en tanke.

Bare en negativ tanke, ja... moralens høye vokter.

• Liker 2
Skrevet

Av det du skriver synes jeg ikke hun virker særlig hypp, men kjør på.

Jeg og en dude på jobben endte opp som kjærester etter en fuktig firmafest hvor vi "lot det stå til". :P

Skrevet (endret)

Kjør på!

Endret av hjulvisp6
  • Liker 2
Skrevet

Bare en negativ tanke, ja... moralens høye vokter.

~Hvor kom den fra, smartass?

• Liker 2
Skrevet

Av det du skriver synes jeg ikke hun virker særlig hypp, men kjør på.

Jeg og en dude på jobben endte opp som kjærester etter en fuktig firmafest hvor vi "lot det stå til". :P

what?? syns du virkelig det ikke høres ut som at hun er hypp?? Beklager men da tror jeg du enten har veldig dårlig antenner eller så burde du lese ts sitt innlegg en gang til..

• Liker 3
Skrevet

~Hvor kom den fra, smartass?

From your arse =P

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal snakke med henne til mandag og kommer til å knulle henne hvis hun er klar. Jeg har aldri vært så seksuelt tiltrukket av ei dame før - jeg måtte runke 5 ganger i går for å slutte å tenke på kroppen hennes. Vårkåt? Visst faen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Knull på dersom hun ønsker..

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

the question is: er det helt fuck-up å knulle ei man deler kontorlokale med?

Neida, skjer hele tiden.. Artig historie xD

• Liker 2
Skrevet

Kjør på! :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kremtet i en sånn situasjon er det fordi det blir klein.

Jeg "sier" dra til deg øya,jeg er ikke intressert!

Skrevet

Når jeg kremtet i en sånn situasjon er det fordi det blir klein.

Jeg "sier" dra til deg øya,jeg er ikke intressert!

Og du skulle liksom være henne? Right...

• Liker 1
Skrevet

Om begge er like interessert er det vell ingenting galg med å hoppe til køys med ei på jobben. MEN husk at det kan bli stress i etterkant om den eine ser for seg noko serriøst og den arndre bare ville ha et ligg.

Og eg ville heller ikkje vere så skråsikker på at ho er interessert ut frå det du skriver, så gå nå ligg forsiktig fram. Det er ikkje spesielt festli å bli nærmest "sikla over" på jobb om ein ikkje er interessert sjølv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...