Gå til innhold

Jippi!!!

momo

Anbefalte innlegg

I dag prøvde jeg brudekjolen min, og jeg fikk den på meg.

Ble kjempeglad, jeg som har gått og bekymra meg for at jeg aldri ville komme inn i kjolen.

Skjønner ikke helt hvordan jeg har fått det til da. Prøvde den rett før jul og da hadde jeg fortsatt noen cm igjen før jeg kunne få igjen glidelåsen. Siden da så har jeg bare spist og kost meg, så jeg trodde jo jeg hadde gått opp i vekt. Veide meg i dag og da viste vekta at jeg verken har gått opp eller ned.

Synes fortsatt det er merkelig, men jeg er bare glad for at kjolen passer nå. Men jeg skal fortsatt prøve og gå ned litt til i vekt, siden den krøller seg litt på magen hvis jeg setter meg. Så den ser nok penest ut hvis jeg går ned litt til.

:hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra!

En går alltids ned noen kilo før bryllupet pga stress. Jeg gikk ned 5 kilo siste mnd uten å gjøre så mye spesielt (kutta ut søtt)

-så jeg tror dette går bra. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da!!! Jeg selv har valgt en Maggie Sottero kjole med korsett og knytting bak, så jeg kan både gå ned og opp mange kilo og kjolen vil fortsatt passe (håper ikke jeg går opp da...)! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fliott! Min derimot har blitt litt trang i løpet av jula... Men nå har jeg økt den fysiske aktiviteten og kuttet hardt ned på alle usunne godsaker, så den passer nok til bryllupet vil jeg tro selv om det bare er 6 uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...