Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Som overskrifta sier, noen som har sett disse skoene i skobutikker? Lite bilde, men. :/ 1
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Nei, men de ser alvorlig behagelige ut. *følge med* 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 De har dem på flakanger på trondheim torg(hvis det ikke var dna, jeg surrer litt). Så dem for bare et par dager siden. MEn vet ikke hvor du bor og om det hjelper noe særlig. 1
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Nei, men de ser alvorlig behagelige ut. *følge med* De er det. Dumme meg som kasta de jeg hadde! =( Har bare Kawasaki basic nå og den er ikke sååå god.
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 De har dem på flakanger på trondheim torg(hvis det ikke var dna, jeg surrer litt). Så dem for bare et par dager siden. MEn vet ikke hvor du bor og om det hjelper noe særlig. Bor litt langt unna Trondheim men hvis de hadde det på Dna så har de vel skoene i andre Dna butikker? Samme kolleksjon i alle Dna butikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå