Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Lett inspirert av en spamtråd som ble slettet, føler jeg at dette må postes og utdebatteres til minste detalj. For om vi skal være helt ærlige så vet jo de som vanker på KG/Bryllupsforumet at all kunnskap om den store dagen - finner man nettopp her. Så hvorfor kan vi ikke tjener penger på det? La oss starte et firma for planlegging av bryllup også tar vi grovt betalt! Se for deg TV-reklamen snike seg inn i reklamepausen for "Kjolen som sier JA!" på TLC Norge... *myk reklamestemme* "Stresser du ved tanken på planlegging og invitasjoner? Kjenner du ikke alle skikker? Er du redd for å glemme noe vesentlig? Frykt ikke. Ring KGplanleggerne AS - vi tar oss av alt. Du kan trygt lene deg tilbake og la profesjonelle fortelle deg at du er for kvapsete til drømmekjolen. Vi skal sørge for at gjestene dine kommer i kjedelige og tekkelige kjoler, at ingen som kjenner hverandre får sitte i nærheten av hverandre. Vi skal også tenke på DIN økonomi, så det vil aldri bli fri bar i et bryllup arrangert av KGplanleggerne AS - men for at du ikke skal fremstå som gjerrig vil alle gjester bli utstyrt med et minimum av trettito bonger. KGplanleggerne tenker på alt. Toalettene vil være mer velutstyrte enn badet ditt hjemme, og vi kommer også til å sette en minibar, en tekoker og en liten hjulvips på hvert avlukke i tilfelle noen av gjestene føler for å lage litt kveldsmat uten å bry vertskapet. Alle som deltar i et KGbryllup vil føle seg som hjemme, senke skuldrene og slappe av. Og at du trenger å tenke på - er å smile og åpne gaver og si pent takk. Dersom du mottar gaver du ikke liker - så sørger KGplanleggerne for at giveren av gaven brister i gråt minst to ganger før kvelden er omme. Velg oss. Velg lykken." Reklamefilmen må selvsagt også være en eneste lang montasje av alt som kan gå galt i et bryllup. Ah, noen med forretningssans som vet hvor vi skal begynne?? 21
Gjest Doh Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Dette MÅ jo være verdens beste ide! Kan ikke noen tipse TLC, så kan vi få et tv-program i samme slengen 1
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Åh gud. Reality av damene på KG? Paradise gå og vogg. Dramaet vil nå nye seerrekorder. Jeg er ikke sikker på om dét er en god idé. Spørsmålet er hva andre tillegstjenester man skal tilby, for å lokke kunder. Da jeg giftet meg i fjor hadde jeg glatt kastet penger etter de med dette tilbudet: -Mor/svigermor-distraksjoner. Få fred fra beistene, vi sender dem til felles mani/pedi og sørger for at de drikker champagne før middagen. Mulig spika med valium ved behov. 4
Pingting Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Åh. Jeg prøver nå ivrig å overtale J-man (min kjære, for de uinvidde) til at om vi noen gang skal gifte oss, så må vi velge dere. Han nekter.
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 ..hva om vi tilbyr Whiskeylogiutgraving til utdrikningslaget? 2
Pingting Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 ..hva om vi tilbyr Whiskeylogiutgraving til utdrikningslaget? ...han reagerte med å få nyseanfall? og så "det tror jeg skjer uansett". 1
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Hmm.. vi kan jo skaffe egne kunder. Tilby torpedotrusselvirksomhet mot alle de som ikke får ut finger'n og frir. La oss få inn litt visuelle hjelpemidler på tenketavla. :cry: Til venstre ei som poster "Han friiir ikke" på KG hver lørdag. Til høyre, typen. :cry: ringer KGplanleggerne og de fikser det som må slik at blir villig til å slik at :cry: kan bruke lørdagene sine på å poste "ER JEG GRAVID?" helt til hun lager dagbok her inne fordi endelig blir født. ....og vi tjener pe-eng. 4
Wombat Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Dere skal vel starte datterselskapene KGskilsmisseråd AS og KGbonusfamilien AS også ja? Jeg lukter nisjemarked! 2
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Hva mener du "dere" Wombat. Du skal vel for søtten være med! 3
Gjest Doh Skrevet 16. mars 2012 #12 Skrevet 16. mars 2012 Jeg foreslår også en tjeneste der vi forteller kvinner om de er gravide. De skriver ned symptomene og så svarer vi. Med kjønn selvsagt. Når er første møte Tirkes? 1
Wombat Skrevet 16. mars 2012 #13 Skrevet 16. mars 2012 Hah, jeg skal da vel være med i spesialavdelingen som håndterer bråkmakerne vel, men siden gruppen ikke finnes... S.N.I.K - Spesialninjaillusjonskontor: Vi ordner svigermor en ferie, "snakker" med eksen din og forklarer ståa for stemor 2
Pingting Skrevet 16. mars 2012 #14 Skrevet 16. mars 2012 Arkeologen stiller seg til tjeneste om det skulle melde seg behov for å grave ned ...noe. 3
Dhalia Skrevet 16. mars 2012 #15 Skrevet 16. mars 2012 Vi må vel også ha tjenester som tilbyr svar på hvordan man går ned 10 kg før bryllupet som er om 1 uke? Og hvordan mannen skal tilfredstille kvinnen på bryllupsnatten må vel også tas med? : 1
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #16 Skrevet 16. mars 2012 Vi må vel også ha tjenester som tilbyr svar på hvordan man går ned 10 kg før bryllupet som er om 1 uke? Og hvordan mannen skal tilfredstille kvinnen på bryllupsnatten må vel også tas med? : 2
Crissy1986 Skrevet 16. mars 2012 #17 Skrevet 16. mars 2012 Lett inspirert av en spamtråd som ble slettet, føler jeg at dette må postes og utdebatteres til minste detalj. For om vi skal være helt ærlige så vet jo de som vanker på KG/Bryllupsforumet at all kunnskap om den store dagen - finner man nettopp her. Så hvorfor kan vi ikke tjener penger på det? La oss starte et firma for planlegging av bryllup også tar vi grovt betalt! Se for deg TV-reklamen snike seg inn i reklamepausen for "Kjolen som sier JA!" på TLC Norge... *myk reklamestemme* "Stresser du ved tanken på planlegging og invitasjoner? Kjenner du ikke alle skikker? Er du redd for å glemme noe vesentlig? Frykt ikke. Ring KGplanleggerne AS - vi tar oss av alt. Du kan trygt lene deg tilbake og la profesjonelle fortelle deg at du er for kvapsete til drømmekjolen. Vi skal sørge for at gjestene dine kommer i kjedelige og tekkelige kjoler, at ingen som kjenner hverandre får sitte i nærheten av hverandre. Vi skal også tenke på DIN økonomi, så det vil aldri bli fri bar i et bryllup arrangert av KGplanleggerne AS - men for at du ikke skal fremstå som gjerrig vil alle gjester bli utstyrt med et minimum av trettito bonger. KGplanleggerne tenker på alt. Toalettene vil være mer velutstyrte enn badet ditt hjemme, og vi kommer også til å sette en minibar, en tekoker og en liten hjulvips på hvert avlukke i tilfelle noen av gjestene føler for å lage litt kveldsmat uten å bry vertskapet. Alle som deltar i et KGbryllup vil føle seg som hjemme, senke skuldrene og slappe av. Og at du trenger å tenke på - er å smile og åpne gaver og si pent takk. Dersom du mottar gaver du ikke liker - så sørger KGplanleggerne for at giveren av gaven brister i gråt minst to ganger før kvelden er omme. Velg oss. Velg lykken." Reklamefilmen må selvsagt også være en eneste lang montasje av alt som kan gå galt i et bryllup. Ah, noen med forretningssans som vet hvor vi skal begynne?? Tidenes beste idè 1
Gjest Tekola Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er innmari god på å Google ting! Får jeg være med?
Gjest Raindrops Skrevet 17. mars 2012 #20 Skrevet 17. mars 2012 Haha, jeg har aldri vanket på bryllupsforumet, men nå måtte jeg inn å sjekke. Etter å ha skummet gjennom tre tråder har jeg bare én ting å si: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå