vonnie Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Hei Jeg bestillte i dag en romantisk aften til meg og samboer på refsnes gods. Han har bursdag nå i slutten av januar og vi har vært sammen i 4 år i mars. En suite på refsnes med 5 retters middag og frokost. fra lørdag til søndag. Jeg lurte på om noen her har overnattet der. Jeg har nemlig aldri hvert der. Gleder meg vi har alldri funnet på noe romantisk sammen før. det mest romantiske vi har gjordt var vell å sove i telt på vei til nordnorge :-?
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #2 Skrevet 14. januar 2004 Har aldri vært der men det høres fantastisk ut :blunke: Heldig mann du har......
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Har vært der flere ganger. Men det er 5-6 år siden jeg overnattet der. Men etter som jeg husker var rommet jeg hadde veldig bra. Iallefall er stedet i seg selv nydelig. Vi pleier å stikke innom der bare for å drikke en kaffekopp, veldig koselig betjening. Tror aldri vi har betalt for kaffekoppen engang.. Nydelig mat og veldig fine omgivelser både ute og inne. Kan også anbefale Røed Gård hvis det skulle bli kjedelig. Ligger ikke langt unna, der er det kunstutstillinger, glassblåseri og mye annet som skjer i helgene.. ha en nydelig helg....... :-)
Linsi Skrevet 14. januar 2004 #4 Skrevet 14. januar 2004 Takk for inspirasjon :D Nå vet jeg hva vi skal gjøre når min samboer har bursdag snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå