BareBea Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Hva er det egentlig som er "in" i sommer? Jeg har funnet frem sommertøyet mitt nå og det er ikke akuratt det mest freshe! Skal snart til syden så hva er sommerens "must"? Bør den leggkorte tightsen min og dongri miniskjørtet bli igjen hjemme...?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Leggkort tights blir hjemme, ja. Dongeriskjørt, tja. Kommer vel an på, men har ikke sett noen bruke det på et par sesonger. Men hvis det er fint og du har fine topper ser jeg da ingen grunn til å ikke bruke det. Hvis du er ung og har bra kropp så er superkorte dongerishorts fremdeldes trendy. I tillegg er det masse pastellfarger og mønstre.
challenger Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Blomstermønster er veldig hot for tiden. Både overdeler og underdeler:)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 I tillegg skal man visst ha ørten ulike originale armbånd på håndleddene, i ulike farger og teksturer, både metall og tråd. Jo flere jo bedre, sier bloggerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå