AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Skal kjøpe meg nye mobil, og vurderer å kjøpe en jeg fant med NetCom abonnement. Den mobilen jeg har nå har kontantabonnement med Telenor. Så jeg lurer på om det blir kluss når jeg skal bruke det gamle simkortet mitt i den nye telefonen, eller følger det med nytt simkort når du kjøper med abonnement? Jeg er håpløs når det gjelder slikt, så setter pris på svar
antibac Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Det tar 10 dager å portere nummeret ditt over til NetCom fra Telenor. Du får et nytt simkort, så jeg vil anbefale deg å kopiere kontaktene dine over på simkortet ditt, og så kopiere dem over på den nye telefonen. Hvilken telefon skal du kjøpe?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Tenker på å kjøpe Huawei Honor Men dette med portering, jeg kan ikke bruke telefonen før det er blitt gjort?
antibac Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Tenker på å kjøpe Huawei Honor Men dette med portering, jeg kan ikke bruke telefonen før det er blitt gjort? Joda, du kan bruke det gamle simkortet imens Huawei Honor har jeg prøvd litt. Behagelig telefon, og helt ypperlig kamera Den er jo også ganske rimelig, så du får en del for pengene!
Lunivere Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg lurer også på å kjøpe ny telefon med et annet abonnement, hvordan fungerer denne porteringen egentlig? Endret 16. mars 2012 av Lunivere
antibac Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg lurer også på å kjøpe ny telefon med et annet abonnement, hvordan fungerer denne porteringen egentlig? Si at du skal over til NetCom; da gjør de alt for deg. Du velger bare abonnement og kjøper telefon, så porterer de over nummeret etter 10 dager. Så er du da kunde i et annet selskap, med samme nummer som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå