Cuckold Skrevet 18. mars 2012 #41 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er sikker på at det ikke er kjønnsforskjeller i å være verken den dominerende parten i ett forhold eller at rollen spilles kun i det seksuelle. Stadig flere kvinner spesielt unge kvinner tørr realisere den siden av seg selv i forhold til av hva de er av dominant eller feminin. Før var samfundet med sine fordommer slik at kvinner ble nødt til spessielt i ofentlighet, de ble nødt til å holde seg sånn passe beskjeden, ikke snakke for mye, spille pen og feminin. Dette rammet alle kvinner og spessielt hardt for de kvinner som egentlig var dominant til personlighet. Jeg kan en god del om de forskjellige stjernetegn, stjernetegn avgjør ja jeg mener avgjør alt om du er dominant eller feminin uavhengig av kjønn. Jeg kan lese stjernetegnet på folk. kjøpte foresten en bok nå nylig som heter astrosex kjøpes på energica.no den boka handlet veldig mye om hvilke tegn som liker å underkaste seg eller motsatt, og hvilke tegn du passer med. Bare spør meg om ditt eget tegn om du er nyskjerrig:) Jeg tror ikke på astrologi, men hvis du skal få overbevist noen må du jo i tilfelle kunne gjette stjernetegn utfra den personen du kjenner, ikke beskrive personens egenskaper etter at du vet stjernetegnet. For vi mennesker er så sammensatte at det ofte vil være en del som stemmer i de fleste av stjernetegnenes "kjennetegn". Jeg synes ofte jeg var typisk for mitt stjernetegn - inntil jeg tok en titt på et par andre og så at de sannelig kunne passe like bra, de fokuserte bare på litt andre sider av meg. Og selv på områder der beskrivelsen av et stjernetegn står i kontrast til beskrivelsen av et annet, vil man rett som det er kunne kjenne seg igjen i begge. Så motstridende og sammensatt er menneskets natur (i hvert fall min). Ta en titt på denne tråden. Du må gjerne plukke et utvalg brukere du har lagt merke til her på KG og plassere dem i Zodiaken. Og gjerne med en kort begrunnelse. Jeg stiller meg til rådighet, bare å analysere i vei. Hvilket stjernetegn er KG-brukeren? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=536315
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #42 Skrevet 18. mars 2012 Men det er helt greit at mannen er passiv? Jeg aner litt dobbelmoral her. Trololole en annen plass du Det sa jeg ikke. Men å være med ei som bare vil bli dominert og tilfredstilt hele tiden hadde jeg ikke gidda. Vitner om lite ryggrad som er turn off. 1
Gjest Regza Skrevet 18. mars 2012 #43 Skrevet 18. mars 2012 Det sa jeg ikke. Men å være med ei som bare vil bli dominert og tilfredstilt hele tiden hadde jeg ikke gidda. Vitner om lite ryggrad som er turn off. Du er klar over at den som blir dominert er den som oftest GIR nytelse ? Han får hva han vil, når han vil, det er hans "rett" som dominant.
Gooodie Skrevet 18. mars 2012 #44 Skrevet 18. mars 2012 Men jenter: hva legger dere i å være seksuellt dominant da? Hvordan opplever dere at det kan kombineres med å være feminin?
~ m a u d e ~ Skrevet 12. september 2020 #45 Skrevet 12. september 2020 På 18.3.2012 den 20.01, Gjest Regza skrev: Du er klar over at den som blir dominert er den som oftest GIR nytelse ? Han får hva han vil, når han vil, det er hans "rett" som dominant. Eller hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå