Gå til innhold

Femdom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at det ikke er kjønnsforskjeller i å være verken den dominerende parten i ett forhold eller at rollen spilles kun i det seksuelle. Stadig flere kvinner spesielt unge kvinner tørr realisere den siden av seg selv i forhold til av hva de er av dominant eller feminin.

Før var samfundet med sine fordommer slik at kvinner ble nødt til spessielt i ofentlighet, de ble nødt til å holde seg sånn passe beskjeden, ikke snakke for mye, spille pen og feminin. Dette rammet alle kvinner og spessielt hardt for de kvinner som egentlig var dominant til personlighet.

Jeg kan en god del om de forskjellige stjernetegn, stjernetegn avgjør ja jeg mener avgjør alt om du er dominant eller feminin uavhengig av kjønn. Jeg kan lese stjernetegnet på folk. kjøpte foresten en bok nå nylig som heter astrosex kjøpes på energica.no den boka handlet veldig mye om hvilke tegn som liker å underkaste seg eller motsatt, og hvilke tegn du passer med. Bare spør meg om ditt eget tegn om du er nyskjerrig:)

Du mener dominant eller submissiv. Man kan være både dominant og feminin :filer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mener dominant eller submissiv. Man kan være både dominant og feminin :filer:

Uh, nei. Det er en mannlig egenskap.

AnonymBruker
Skrevet

Uh, nei. Ser hun maskulin ut?

dominatrix%20marsh%20l_thumb%5B11%5D.jpg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uh, nei. Ser hun maskulin ut?

Nei, hun ser kjøpt og betalt ut. Av en mann som dominerer henne.

• Liker 1
Skrevet

Må vel svare nei, siden jeg er switch.

Skrevet (endret)

Nei.

Dominant

"Seksuelt dominante mennesker liker å ha kontroll over underdanige mennesker. Det finnes flere grunner til dette. Noen liker å vise at de har ferdigheter og makt. Noen liker følelsen av å «eie» et annet menneske"

Submissiv (Norsk: Underdanig)

"Seksuelt underdanige mennesker underkaster seg av egen fri vilje, og har et ønske om å underkaste seg et annet menneske."

Ref:

http://no.wikipedia.org/wiki/BDSM#Dominans_og_underkastelse

Feminin

"femininitet, kvinnelighet, det å være feminin, samlebetegnelse på de egenskapene som regnes for å være kvinnelige."

Ref:

http://snl.no/femininitet

Endret av Repomancer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow. En ordbok? Så nerdy. Seriøst, en mann som er underdanig kalles for femi. Ei jente som er dominant kalles for ei guttejente. Sånn er det bare.

• Liker 1
Skrevet

Wow. En ordbok? Så nerdy. Seriøst, en mann som er underdanig kalles for femi. Ei jente som er dominant kalles for ei guttejente. Sånn er det bare.

Når ble seksuelle preferanser det samme som å være femi eller guttejente??

AnonymBruker
Skrevet

Når ble seksuelle preferanser det samme som å være femi eller guttejente??

Sex? Personlighet, ikke sex.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg kan en god del om de forskjellige stjernetegn, stjernetegn avgjør ja jeg mener avgjør alt om du er dominant eller feminin uavhengig av kjønn. Jeg kan lese stjernetegnet på folk. kjøpte foresten en bok nå nylig som heter astrosex kjøpes på energica.no den boka handlet veldig mye om hvilke tegn som liker å underkaste seg eller motsatt, og hvilke tegn du passer med. Bare spør meg om ditt eget tegn om du er nyskjerrig:)

Eh, ja vel?

Jeg som i hovedsak er dominant, men tenner på å bli dominert (om motparten er flink nok/sterk nok psykisk) - hva er jeg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, ja vel?

Jeg som i hovedsak er dominant, men tenner på å bli dominert (om motparten er flink nok/sterk nok psykisk) - hva er jeg?

Pervers.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Dominant eller feminin? Herregud så dum du høres ut. Jeg elsker å være underdanig og jeg elsker å være dominant, hva gjør det meg til, kjønnsforvirret? :klo:

Du er forøvrig velkommen til å gjette stjernetegnet mitt.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Dominant eller feminin? Herregud så dum du høres ut. Jeg elsker å være underdanig og jeg elsker å være dominant, hva gjør det meg til, kjønnsforvirret? :klo:

Det gjør deg underholdende.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det gjør deg underholdende.

Haha, flott konklusjon, den kan jeg leve med :ler:

• Liker 1
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og personangrep.

Spørsmål til modereringene tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Skrevet

Eh, ja vel?

Switch?

Switch som foretrekker å dominere, men underkaster seg om motparten er sterk nok?

• Liker 2
Skrevet

Det skulle tatt seg ut om det å inneha én, tradisjonelt sett, mannlig egenskap tok all femininitet fra en kvinne. Det vil i så fall også bety at en mann med omsorg for andre er femi. Og sånn er det jo ikke.

Det er virkelig på tide at folk legger fra seg disse merkelige, gammeldagse forventningene til kjønnene og innser at alle har både feminine og maskuline egenskaper og at det ikke gjør noen verken mer eller mindre 'mann' eller 'kvinne.'

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

Switch?

Switch som foretrekker å dominere, men underkaster seg om motparten er sterk nok?

Hvilket stjernetegn, altså.

• Liker 1
Skrevet

Hvilket stjernetegn, altså.

Jeg tror det var meningen at du skulle si hvilket stjernetegn du er født i, så kan han fortelle deg om du liker å underkaste deg eller ikke. Jeg har forøvrig et lignende talent, så hvis noen lurer på om de liker å sykle er det bare å si fra. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...