D_of_Feministi Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Mange kvinner der ute som kunne tenkt seg et slikt forhold? Endret 16. mars 2012 av D_of_Feministi
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Enkelt svar: nei. Lenger svar: Nei, kvinner er av naturen skapt underdanige. Det er derfor det er så håpløst med denne feminismen, den tar fra kvinnen den tryggheten om hvem som er mannen og hvem som er kvinnen i forholdet. Ja da, det finnes menn som tenker på tanken om en kvinne som dominerer han seksuelt med pisk og alt mulig. Men disse mennene er fortsatt sjefer på store selskap, har mye makt og dominerer kvinner ellers. Og selv det seksuelle dominerer han, han bestemmer at hun skal piske han, han bestemmer hva hun skal gjøre med han, og så videre. Det strider mot vår natur, både feminismen og dette med at kvinnen skal dominere. 4
Cathrine88 Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Enkelt svar: nei. *snip* Det er på tide at du kommer deg ut av hulen din og lærer å stå oppreist. 9
Gjest Katten. Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Det er på tide at du kommer deg ut av hulen din og lærer å stå oppreist. Pfft. Kjenn din plass. 2
Gjest Regza Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Niks, tenner ikke i det heletatt på å være dominant. Foretrekker å bli dominert. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Niks, tenner ikke i det heletatt på å være dominant. Foretrekker å bli dominert. boring Småjenter som aldri tar ansvar i senga unner jeg inget sexliv. 3
PuppyEyees Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Tja, vet ikke hva du legger i femdom, og hva di legger i femdom forhold. Selv er jeg switch, men for det meste underdanig. For meg ville ikke et helt forhold 24/7 med det vært aktuelt, siden det er bestfor meg å bli dominert. Men, det finnes garantert kvinner som kunne vært interessert i det også. Så, ikke gi opp. Du kan jo også sjekke opp sider for dette på nettet:)
Gjest Regza Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 boring Småjenter som aldri tar ansvar i senga unner jeg inget sexliv. Heldigvis så trenger jeg ikke at du unner meg noe som helst da jeg har en dominant mann allerede ;D 3
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 (endret) boring Småjenter som aldri tar ansvar i senga unner jeg inget sexliv. Men menn som ikke tar ansvar i senga er kult, amirite? (Om det virkelig er din definisjon av sub/underdanig). Endret 16. mars 2012 av Tirkes 3
Cathrine88 Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Pfft. Kjenn din plass. Heldigvis befinner min plass seg i nåtiden, der både kvinner og menn kan være dominante. Og der jeg trygt kan le av tullinger som påstår at alle kvinner er skapt underdanige "av naturen" - og at alle submissive menn egentlig ikke er submissive fordi de er "sjefer på store selskap." TS, jeg kunne ikke tenkt meg et slikt forhold. Jeg kan godt være seksuelt dominant, men vil at forholdet skal være likeverdig på alle andre plan. 5
AnitaB Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Jeg blir litt skeptisk til å svare på spørsmålet ditt TS da det har et klart "kontaktannonse" preg over seg. Så for å slå den over hodet med en gang; nei. Men ja, jeg tenner på å dominere både menn og kvinner. Det finnes nok av "oss" der ute.
D_of_Feministi Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Enkelt svar: nei. Lenger svar: Nei, kvinner er av naturen skapt underdanige. Det er derfor det er så håpløst med denne feminismen, den tar fra kvinnen den tryggheten om hvem som er mannen og hvem som er kvinnen i forholdet. Ja da, det finnes menn som tenker på tanken om en kvinne som dominerer han seksuelt med pisk og alt mulig. Men disse mennene er fortsatt sjefer på store selskap, har mye makt og dominerer kvinner ellers. Og selv det seksuelle dominerer han, han bestemmer at hun skal piske han, han bestemmer hva hun skal gjøre med han, og så videre. Det strider mot vår natur, både feminismen og dette med at kvinnen skal dominere. Kanskje du har rett. Men dette handler mye om tankesett og hvordan vi mennesker tenker. Vi lever jo blandt annet i et helt annet samfunn enn det vi gjorde før. At vi lever ut disse holdningene og filosofier som ble etablert lenge før vi fant opp hjulet, tyder kanskje på at det er noe "feil" med kulturens grunnmur. Du snakker om: " hvem er mannen, og hvem er kvinnen i forholdet" Allerede her snakker du utifra disse oldtidens perspektiver. Som om rollene allerede er forutbestemt. At noen er skapt på en spesiell måte, stemmer nok. Dog at holdingene om at menn er "sterkest", tror jeg i større grad handler om hvordan omgivelsene former deg. At en mannsdominert verden, som den vi lever i idag, har den effekten på folk, bekrefter på mange måter min teori. Endret 16. mars 2012 av D_of_Feministi
D_of_Feministi Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2012 Jeg blir litt skeptisk til å svare på spørsmålet ditt TS da det har et klart "kontaktannonse" preg over seg. Så for å slå den over hodet med en gang; nei. Men ja, jeg tenner på å dominere både menn og kvinner. Det finnes nok av "oss" der ute. Beklager for det, men det var jo også litt av meningen.
D_of_Feministi Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 16. mars 2012 Heldigvis befinner min plass seg i nåtiden, der både kvinner og menn kan være dominante. Og der jeg trygt kan le av tullinger som påstår at alle kvinner er skapt underdanige "av naturen" - og at alle submissive menn egentlig ikke er submissive fordi de er "sjefer på store selskap." TS, jeg kunne ikke tenkt meg et slikt forhold. Jeg kan godt være seksuelt dominant, men vil at forholdet skal være likeverdig på alle andre plan. Nei, jeg ser også at jeg vinklet tråden i litt feil rettning, da jeg selv aldri kunne ha vært i ett "24/7 forhold". Min intensjon var å få en stemingsrapport, da jeg selv ønsker en kvinnelig dominant partner.
Gjest Hikken Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Jeg liker mest å bli dominert, men jeg kunne sikkert godt vært dominerende
AnitaB Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Beklager for det, men det var jo også litt av meningen. Jeg forstår, og ære være deg for å være ærlig og upfront med det. Det er etter min oppfordring litt tidlig å spørre om noen kunne være interessert i et forhold kun basert på denne fasetten ved et menneske. Men jeg ønsker deg all verdens lykke til.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 boring Småjenter som aldri tar ansvar i senga unner jeg inget sexliv. Mange liker sånne jenter, så de bryr seg ikke om hva du mener
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Mange liker sånne jenter, så de bryr seg ikke om hva du mener Og det syns du er oppløftende? At ingen stiller noe krav til dem men tar dem som de er?
Gjest Regza Skrevet 17. mars 2012 #19 Skrevet 17. mars 2012 Og det syns du er oppløftende? At ingen stiller noe krav til dem men tar dem som de er? Men det er helt greit at mannen er passiv? Jeg aner litt dobbelmoral her. Trololole en annen plass du 1
Mann1986 Skrevet 17. mars 2012 #20 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er sikker på at det ikke er kjønnsforskjeller i å være verken den dominerende parten i ett forhold eller at rollen spilles kun i det seksuelle. Stadig flere kvinner spesielt unge kvinner tørr realisere den siden av seg selv i forhold til av hva de er av dominant eller feminin. Før var samfundet med sine fordommer slik at kvinner ble nødt til spessielt i ofentlighet, de ble nødt til å holde seg sånn passe beskjeden, ikke snakke for mye, spille pen og feminin. Dette rammet alle kvinner og spessielt hardt for de kvinner som egentlig var dominant til personlighet. Jeg kan en god del om de forskjellige stjernetegn, stjernetegn avgjør ja jeg mener avgjør alt om du er dominant eller feminin uavhengig av kjønn. Jeg kan lese stjernetegnet på folk. kjøpte foresten en bok nå nylig som heter astrosex kjøpes på energica.no den boka handlet veldig mye om hvilke tegn som liker å underkaste seg eller motsatt, og hvilke tegn du passer med. Bare spør meg om ditt eget tegn om du er nyskjerrig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå