Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du hadde hatt passord til kjærestens FB og funnet at han hadde kontakt med en eks der, en han lovet han ikke skulle ha kontakt med fordi han har skjønt at det gjør deg usikker.

Han har kontakt, han er den som alltid tar kontakt. Forsåvidt uskyldig chat, men selvsagt litt antydninger innimellom om at han finner henne henrivende.

Hadde klart å slappet av med dette? De treffes aldri, bare chatter..ei heller ringes. Hadde du klart å tenke at dette bare var fjas og ikke noe å henge seg oppi?

Alternativt; hadde du gått fra han?

For meg er det ikke et alternativ å si at jeg sniker på FB hans...

Videoannonse
Annonse
Gjest Fiolett
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke gått fra ham på grunnlag av helt uskyldig chatting. Om jeg hadde klart å ignorere det, er en annen sak. Snakk med ham?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke gått fra ham på grunnlag av helt uskyldig chatting. Om jeg hadde klart å ignorere det, er en annen sak. Snakk med ham?

Men jeg mener og tror at han fortsatt er svært betatt (forelsket), at det er derfor han ikke klarer å styre seg. Hun ville ikke ha han , og han kjempet ganske lenge før han gav seg på å prøve...kanskje han håper fortsatt.

Gjest Fiolett
Skrevet

Men jeg mener og tror at han fortsatt er svært betatt (forelsket), at det er derfor han ikke klarer å styre seg. Hun ville ikke ha han , og han kjempet ganske lenge før han gav seg på å prøve...kanskje han håper fortsatt.

Da synes jeg absolutt at du bør ta det opp med ham! Ellers blir det jo bare å sitte her og være engstelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, men jeg hadde nok beveget meg nærmere et brudd om jeg fant ut at jeg ble holdt på gress som reservedame helt frem til han oppnår sin store kjærlighet, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Da synes jeg absolutt at du bør ta det opp med ham! Ellers blir det jo bare å sitte her og være engstelig :)

Men, som jeg skrev, det er ikke noe alternativ for meg å fortelle at jeg sniker på FB. Grunnen til at jeg vet om samtalene på FB er at jeg er pålogget hans konto et annet sted samtidig som han er pålogget, og følger slik med fortløpende hva som skjer på hans FB. Straks han er ferdig å chatte med hun, sletter han mld.

AnonymBruker
Skrevet

:haar:

Jeg ville ikke stolt på ham. Finn deg en fyr som elsker DEG heller, du fortjener bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du hadde hatt passord til kjærestens FB og funnet at han hadde kontakt med en eks der, en han lovet han ikke skulle ha kontakt med fordi han har skjønt at det gjør deg usikker.

Han har kontakt, han er den som alltid tar kontakt. Forsåvidt uskyldig chat, men selvsagt litt antydninger innimellom om at han finner henne henrivende.

Hadde klart å slappet av med dette? De treffes aldri, bare chatter..ei heller ringes. Hadde du klart å tenke at dette bare var fjas og ikke noe å henge seg oppi?

Alternativt; hadde du gått fra han?

For meg er det ikke et alternativ å si at jeg sniker på FB hans...

Han har jo lovet deg og ikke ha kontakt med sin x, men hvilken kontakt skulle han ikke ha med henne?

Uansett, chatting over f.book er kontakt det også.

Tror ikke jeg hadde likt at min mann hadde hatt mye kontakt med en av x'ene sine, men det er jo avhengig av hvordan kontakten er, hyppighet osv. Om det er en samtale i ny og ne eller om det er daglig.

Noen er jo gode venner med sine x'er, som min manns kamerat f.eks. Han har kontakt med sin x men den nye dama hans vet om det og er også blitt litt kjent med henne. De har ertt og slett bevart et godt vennskap som de tar sine nye kjærester inn i.

Du blir usikker, hva blir du usikker på? Er du redd for at han ikke har glemt henne tross i at han er sammen med deg?

Det beste er nok om du snakker med din kjæreste om dette. Om du føler du ikke kan stole på han vil det bare medføre ekstra begymringer for og det er ikke bra for deg.

Lykke til...

Skrevet

Poenget er at han da har brutt løftet sitt ved å ha kontakt med henne, og du kan ikke stole på det han sier.

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo lovet deg og ikke ha kontakt med sin x, men hvilken kontakt skulle han ikke ha med henne?

Uansett, chatting over f.book er kontakt det også.

Tror ikke jeg hadde likt at min mann hadde hatt mye kontakt med en av x'ene sine, men det er jo avhengig av hvordan kontakten er, hyppighet osv. Om det er en samtale i ny og ne eller om det er daglig.

Noen er jo gode venner med sine x'er, som min manns kamerat f.eks. Han har kontakt med sin x men den nye dama hans vet om det og er også blitt litt kjent med henne. De har ertt og slett bevart et godt vennskap som de tar sine nye kjærester inn i.

Du blir usikker, hva blir du usikker på? Er du redd for at han ikke har glemt henne tross i at han er sammen med deg?

Det beste er nok om du snakker med din kjæreste om dette. Om du føler du ikke kan stole på han vil det bare medføre ekstra begymringer for og det er ikke bra for deg.

Lykke til...

Her kommer det fram mer opplysninger etter hvert ser jeg, du bør snakke med ham,, uansett. Du kan spør om han har kontakt med henne, sier han nei lyver han jo for deg og da bør du kanskje revurdere forholdet deres.

Du kan ikke fortsette å leke spion, du vil slite deg ut...

Gjest Gjest
Skrevet

er i samme situasjon...men her er det henne som har tatt kontakt med han, men han svarer. helt uskyldige greier men etter ho har spredd løgner,prøvd å ødelegge forholdet og vært en bitch så håpte jeg han respekterte mitt ønske om å ikke ha kontakt med henne..jeg forstår ikek hvorfor han ønsker å kaste bort et minutt på ei kjerring som bevisst har gått inn for å ødelegge forholdet hans.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blokkert henne på konto'n hans, slik at han ikke fikk søkt henne opp eller sendt meldinger med henne. Rent hypotetisk såklart..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...