Gå til innhold

Skal strikke strømper til festdrakt, men finner ikke oppskrift i barnestørrelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper dere som er flinke å strikke kan hjelpe meg! :)

Jeg skal strikke strømper til festdrakt. Tanken er å ha det klart til 17.mai, til min sønn på 6 år.

Finner ingen gode oppskrifter på barnestrømper på nett, men mange til voksne, så jeg lurte på om jeg kunne ta en voksenoppskrift og minke maskeantall osv for å tilpasse barnestørrelse? Finnes det en slik magisk formel for utregning? ;)

Finnes det noen "regel" for hvordan type strømper det skal være? Kan jeg f.eks strikke noe slikt eller kanskje slikt ?

Også, hvis noen HAR (eller vet om på nett) oppskrift på slike lange strømper til barn, så er det flott om dere vil dele! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synest det kjem litt an på kva festdrakt det er snakk om. Mange bunadar har jo einsfarga (kvite eller raude) knestrømper med flettemønster som høyrer til. Slike oppskrifter veit eg mor mi har ein del av. Eg trur òg at ho har nokre oppskrifter på strømper til setesdalsmønster (dei blir meir like dei du lenkar til). Eg kan spørre henne, og sende til deg, om du vil?

Det er forresten fullt mogleg å tilpasse vaksenoppskriftene, anten ved å redusere masketalet (dette krev litt erfaring, og kan vere kronglete med så mykje mønster), eller ved å velje tynnare garn og pinnar (mykje enklare, men ikkje alltid vellukka fordi mønsteret kan bli "knøttete").

Håpar dette var til litt hjelp, i alle fall:-)

Skrevet

Hei Moscato, tusen takk for svar!! :)

Det er en slik festdrakt. Har så lite erfaring med slike jeg, aner ikke hvilke type strømper som hører med... Kanskje det blir finest med hvite strømper i flettemønster. Hva tror du?

De strømpene jeg så på skulle strikkes på p 2.5, så tror ikke jeg skal prøve å gå ned i pinnestørrelse. Da blir de nok aldri ferdige! :ler:

Kunne du ha spurt din mor om mønster? Det hadde vært helt fantastisk! :nigo:

Jeg klarer ikke helt å tenke ut hvordan jeg skal ordne det med mønsteret dersom jeg reduserer maskeantallet. Blir litt :bond: bare ved tanken! ;)

Skrevet

Ja, eg truuur eg ville satsa på kvite flettestrømper (hugs å ikkje velje heilt drivkvitt garn) til den der. Har snakka med mamma, og ho seier at i det heftet ho har strikka bunadsokkar frå, så er der òg mønstra sokkar. Viss du klarer å få tak i det heftet er du jo sånn sett sikra. Diverre har mamma sjølvsagt rota vekk sitt (mest truleg ved å låne det vekk til mormor, som eigentleg eig det) :sukk:

Ho er i alle fall temmeleg sikker på at det var eit hefte som Husfliden (www.norskflid.no) gav ut ganske tidleg på nittitalet. Eg har googla kjapt utan å finne det, men det burde la seg gjere. Eit forum som heiter Trådsnella.no burde òg ha brukarar som veit noko om det, så viss du ikkje vil registrere deg der sjølv kan eg godt spørre der inne for deg (eg fekk nemleg veldig lyst på det heftet sjølv no :gjeiper: )

Og sist, men ikkje minst: Hvis alt anna feilar har eg oppskrift på dette settet. Dei sokkane er strikka i babygarn på pinne 2,5, så det burde vere ei smal sak å gå opp i pinnestr og garntjuknad. :)

Skrevet

Hadde vært flott om du kunne spørre der inne! :) Og ja, send gjerne mønsteret på det settet, de var jo kjempefine de sokkene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...