Arwen Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Skal foreldre ha invitasjon dersom de er vertskap? Skal forlovere inviteres? Det er jo en selvfølge at de kommer på en måte. Vi kommer nok uansett å sende invitasjon til alle, men lurer på om det er noe regler for dette.
jea Skrevet 14. januar 2004 #2 Skrevet 14. januar 2004 vet ikke jeg heller :Men vi sender ut innbydelser til alle,forlovere,foreldre,toatsmaster
zmurfette Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Vi sender invitasjon til absolutt alle (lager til og med til oss selv- skal limes inn i albumet...) men så betaler vi jo bryllupet selv, så da er det naturlig å invitere foreldre også... Hadde nok ikke laget invitasjon til foreldrene våre hvis det stod "XX og YY har gleden av å invitere til sine barns bryllup" på invitasjonene... Da jeg var forlover fikk jeg invitasjon til bryllupet. Koselig gest og fint å ha til å lime inn i fotoalbumet for sånne scrapbook-fanatikere som meg... :D
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #4 Skrevet 14. januar 2004 Hos oss får alle så nær som brudeparet, og mine foreldre (de er vertskap) invitasjon. Vi sender til brudgommens mor, våre forlovere, til og med til våre barn...
Grooo Skrevet 14. januar 2004 #5 Skrevet 14. januar 2004 Vi sendte til alle selv om foreldrene var vertskap. Klart de og skal få ett eks. av den flotte innbydelsen dere har laget!
momo Skrevet 14. januar 2004 #6 Skrevet 14. januar 2004 Vi og lagde til alle sammen, til oss og. Skal jo lage et album etterpå hvor alt skal være i. :D :D
csilla Skrevet 14. januar 2004 #7 Skrevet 14. januar 2004 Vi sendte også til alle, selv om foreldrene våre var "medarrangører". Er 100% sikker på at aller setter stor pris på invitasjonen! Lykke til videre med de ulike forberedelsene!
Augustbrud02 Skrevet 15. januar 2004 #8 Skrevet 15. januar 2004 Siden det var vi selv som inviterte, sendte vi til alle sammen (også foreldre og forlovere).
Siam Skrevet 15. januar 2004 #9 Skrevet 15. januar 2004 Vi skal sende til alle vi også! Tror de hadde blitt skuffe hvis de ikke fikk.
Eiline Skrevet 15. januar 2004 #10 Skrevet 15. januar 2004 Vi sende rtil alle. Tror de ville blitt skuffet om de ikke fikk. Jeg lager invitasjonene selv, så det er jo et minne som de kan ta vare på og legge i album sammen med eventuelle bilder hvis de vill.
Snorkie Skrevet 15. januar 2004 #11 Skrevet 15. januar 2004 Vi har også tenkt å sende til alle. Kommer også til å lage en til døtrene våre på 2 og 7 :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå