Gå til innhold

Hvem skal ikke inviteres i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal foreldre ha invitasjon dersom de er vertskap? Skal forlovere inviteres? Det er jo en selvfølge at de kommer på en måte. Vi kommer nok uansett å sende invitasjon til alle, men lurer på om det er noe regler for dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke jeg heller :Men vi sender ut innbydelser til alle,forlovere,foreldre,toatsmaster

Skrevet

Vi sender invitasjon til absolutt alle (lager til og med til oss selv- skal limes inn i albumet...) men så betaler vi jo bryllupet selv, så da er det naturlig å invitere foreldre også... Hadde nok ikke laget invitasjon til foreldrene våre hvis det stod "XX og YY har gleden av å invitere til sine barns bryllup" på invitasjonene...

Da jeg var forlover fikk jeg invitasjon til bryllupet. Koselig gest og fint å ha til å lime inn i fotoalbumet for sånne scrapbook-fanatikere som meg... :D

Skrevet

Hos oss får alle så nær som brudeparet, og mine foreldre (de er vertskap) invitasjon.

Vi sender til brudgommens mor, våre forlovere, til og med til våre barn...

Skrevet

Vi sendte til alle selv om foreldrene var vertskap. Klart de og skal få ett eks. av den flotte innbydelsen dere har laget!

Skrevet

Vi og lagde til alle sammen, til oss og.

Skal jo lage et album etterpå hvor alt skal være i.

:D :D

Skrevet

Vi sendte også til alle, selv om foreldrene våre var "medarrangører". Er 100% sikker på at aller setter stor pris på invitasjonen!

Lykke til videre med de ulike forberedelsene!

Skrevet

Siden det var vi selv som inviterte, sendte vi til alle sammen (også foreldre og forlovere).

Skrevet

Vi skal sende til alle vi også!

Tror de hadde blitt skuffe hvis de ikke fikk.

Skrevet

Vi sende rtil alle.

Tror de ville blitt skuffet om de ikke fikk.

Jeg lager invitasjonene selv, så det er jo et minne som de

kan ta vare på og legge i album sammen med eventuelle bilder hvis de vill.

Skrevet

Vi har også tenkt å sende til alle. Kommer også til å lage en til døtrene våre på 2 og 7 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...