AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Først visste jeg ikke om Lilyhammer, eller hva det var, men leste en del her på forumet etter første episode, og angret litt på at jeg ikke hadde sett det. Men så gikk den i reprise den kvelden, og jeg fikk sett det da. For en artig serie, jeg fallt pladask! Har sett alt, og digger Steven!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Synes det har vært en OK serie - liker at det er en feel good-serie der ting ordner seg til slutt - men rolleinnehaverne blir jo gjerne litt endimensjonale, da. Har sett episodene på nett-tv innimellom, er ikke sånn fan at jeg benker meg foran tven for å se det hver uke.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Jeg digger steven og karakteren han spillte, men ble veldig skuffet over avslutningen. spoiler: Den var veldig lite tilfredstillende da jeg heiet på steven hele veien..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Kanskje det ordner seg for ham i neste sesong! Ungene kommer jo uansett snart :D
Purple Basil Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Gleder meg til neste sesong! Jeg pleier aldri å sette av tid for å se serier på tv, men med denne måtte jeg bare:p
Gjest navnelapp Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Det var iallfall ein veldig fin slutt, med Ingrid Olava på piano! Eg gler meg også til neste runde.
Gandalff Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Det var ALT for lite Steinar Sagen i Lilyhammer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå