eriden Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Hei! Jeg lurte bare på om noen vet om det er vanlig å få dekket ting som mobiltelefon og internett når du er ansatt i staten?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Kommer kanskje an på hva slags statlig stilling man har, men generelt er ikke dette vanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Som svaret over. Det kommer an på stillingen. Har man mye tjenestereiser så har man mer behov for det feks. De som har fast kontorsted og lite reiser, har som regel ikke det.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har tidligere fått dekket deler av mobiltelefonregning pluss mesteparten av utgiftene for bredbånd hjemme. Men da hadde jeg en jobb der det ble forventet at jeg jobbet hjemmefra og at jeg kunne bli kontaktet omtrent døgnet rundt. Jeg har også "fått" laptop. Men ja, kommer veldig an på jobben. Det var forresten et helvetes styr med de regningene som man skulle levere sammen med notater, også må man jo skatte av det (EK) Synes nesten det er bedre å ikke få dekket noe av jobben ...
eriden Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Takk for svarene. Jeg har fått vite at jeg vil være "ute i feltet" omtrent 1/3 av arbeidstiden, så da tolker jeg det som at det i alle fall er en mulighet for at jeg får dekket mobil. Endret 16. mars 2012 av eriden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå