Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd ang å ta opp å starte med pergotime eller lignende for å få i gang eggløsning.

Litt info om hvorfor jeg trenger råd: Jeg har ikke hatt mens på over 1 år. Jeg har fått påvist PCOS for 3år siden, men er når midt i utredning for en mer alvorlig sykdom, da de ikke lenger tror det er PCOS (de har like symptomer) Behandlingen av denne sykdommen kan gjøre meg steril etter som jeg har forstått. Jeg har og kronisk bekkenbetennelse som blir verre, men nå er det ingen ting i veien for å gå igjennom et svangerskap, så jeg ønsker ikke å utsette graviditet så lenge for da tror jeg ikke jeg vil være i stand til å gå igjennom et svangerskap. (veldig stivt bekken).

Problemer er at jeg føler det blir litt feil å spørre om pergo når jeg er under utredning, at jeg sikkert burde vente. Men jo lenger jeg venter jo mindre sjanse er det for at jeg kan bli gravid. Jeg har dessverre litt sånn "vil ikke plage legen" holdning, så vet ikke helt hvordan jeg skal ta dette opp.

Håper noen kan hjelpe meg litt med å formulere ønsket mitt til legen.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde be om henvisning til gynekolog, skal du ta pergo burde du også få oppfølging av en som kan sakene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...