Gå til innhold

Påskeegg til barnet til kjæresten min!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min har en datter på 2 år og jeg ønsker å lage et påskeegg til henne. Har tenkt på dette nå i flere uker (hehe.. litt engasjert :sjenert: ) og gleder meg allerede til å lage det til!!! Men hva skal jeg putte i? Har dere noen forslag? Hun er ganske glad i alt slags mulig godteri, hun er spesielt glad i det jeg selv spiser av godteri, hun vil alltid smake og jeg spiser alt ifra chips til kinder maxi til påskeegg i lilla kartong til smurf. Så noen forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godteri er fint ja, men artig å lure et lite gave inni også... kanskje noe jenteting som ei hårpynt, o.l.

AnonymBruker
Skrevet

Skal forresten kjøpe et stooooort påskeegg og fylle det med alt mulig gull for den lille.. :) Hun er veldig glad i Hello Kitty forresten, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike Hello Kitty greier til en billig penge? Har de litt stæsj på Nille?

AnonymBruker
Skrevet

Jaaa det er hello kitty snop på nille :)

AnonymBruker
Skrevet

Og billige jenteleker :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det!? Fantastisk! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kan nesten ikke vente!! Gleder meg sånn til å se ansiktet hennes når hun åpner egget og finner "puuuus!!". :biggrin: Tusen takk for tips, flere mottas med hjertelig stor takk! :)

Skrevet

Så snill du er, tipper hun kommer til å bli glad:)

Hva med små ting som sokker, hansker eller lignende med Hello Kitty? Tror de har på H&M, eller tar jeg helt feil nå?

Jeg har forresten laget noen halskjeder til barn med Hello Kitty- motiv, ble veldig godt mottatt sist jeg ga bort et sånt til ei jente på 3 år:) Send meg gjerne en PM hvis du er interessert i noe sånt:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter forslag om leker/klær/hårpynt osv. Litt godteri er jo greit i påskeegget, men en toåring som får en overveldende mengde godteri kan fort ende med enten

A) Dårlig mage

eller

B) Gråt og tenners gnissel fordi dere må nekte henne å spise sitt eget godteri

Så begrens mengden godteri og ha heller andre morsomme ting i egget som foreslått. :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg støtter forslag om leker/klær/hårpynt osv. Litt godteri er jo greit i påskeegget, men en toåring som får en overveldende mengde godteri kan fort ende med enten

A) Dårlig mage

eller

B) Gråt og tenners gnissel fordi dere må nekte henne å spise sitt eget godteri

Så begrens mengden godteri og ha heller andre morsomme ting i egget som foreslått. :)

Støtter denne! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...