Gå til innhold

Feire for meg og kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 år gammel og skal på ferie med kjæresten min på 23. Grunnen til at jeg oppgir alder er fordi det da kanskje er ganske obvious at vi er unge og har ikke verdens beste råd, men nok til en ferie på en uke eller to ettersom vi begge jobber (han har fast jobb, jeg har helge jobb og har hatt jobb i 2-3 år, og får dermed en del feriepenger). Til sommeren vil vi dra på ferie, men vi er helt blanke på hvor vi kan dra!! For min del er Tykia og Spania uaktuelt, har vært i begge landene og er lite begeistret. Kjæresten min er åpen for det meste. :) Kjæresten min foreslo USA, men selvfølgelig, det blir rett og slett for dyrt. Vi er begge VELDIG ansvarlige av oss, så det har egentlig ikke så mye å si hvor langt borte det er, men prisen bør være på en grei sum og ikke i overkant. Noen som har noen tips? :) Vil gjerne på en romantisk ferie, men ikke FOR romantisk... Altså ikke noe Paris opplegg, vil til varmere strøk. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være. Dessverre har jeg dårlig erfaring med Kreta og Kypros også... Har vært der også. Og trivdes ikke... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være. Dessverre har jeg dårlig erfaring med Kreta og Kypros også... Har vært der også. Og trivdes ikke... :sjenert:

Skrevet

Hva er det du har mislikte med de forskjellige stedene da? Hvor har du vært? tyrkia, spania, kreta og kypros er ganske generelt da...

Enklere å gi råd om du er mer tydelig

AnonymBruker
Skrevet

Det som er felles ved alle stedene er at der var så mange nordmenn! I Tyrkia var jeg i Alanya, husker ikke hvor i Kreta jeg var men husker det var slikt charteropplegg med mange nordmenn. I Spania var jeg i Alicante og på Kypros var jeg Ayia Napa. Likte ikke helt at der var så mange nordmenn, kunne tenke meg å reise til et sted der det ikke er så mange "kjente"...

Skrevet

Max pris da? For reise og opphold?

Tror du bør satse på å finne noe annet enn det charterbyråene tilbyr, for der vil det jo være turistmagneter (nordmenn)

Skrevet

Firenze, Provence, rundreise i Italia, den franske riviera, Corsika? Ikke stappfult med nordmenn og charterfeber.. :P Bestill kun fly med KLM/Ryanair etc og finn hoteller selv?

Skrevet

Går jo fint an å dra til f.eks. Kreta og slippe unna de verste norske forsamlingene. Men da kan dere jo ikke dra på charter. Alle de plassene du har vært er jo de "verste" norske ferieplassene. Men om du undersøker litt og drar til andre deler av øya/landet er jeg sikker på at du kan slippe å se nordmenn overalt.

Hva med Roma? Der er det jo varmt. Men det er kanskje for romantisk?

Skrevet

Dra til Thailand eller kapp verde! Og bruk Apollo.se eller fritidsresor.se;) mye penger å spare ved å betale i SEK + fly fra Stockholm eller gøteborg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...