AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei. Har funnet ut at apoteket er det beste stedet å kjøpe, for der er de alltid så diskréte, og så reagerer de aldri spesielt på varen jeg kommer med til kassa heller. Sex-butikker funker også noenlunde... men uansett er det alltid så FLAUT!! Er 28 år nå, og synes fremdeles at det er pinlig. Jeg tror vel aldri man helt vokser det av seg. Matbutikker vil jeg bare ikke lengre, etter en skikkelig pinlig episode for noen år siden med ei gammel dame som satt bak kassa og ekspederte. (Jeg tror nok hun var av den konservative typen, ja. Tror aldri jeg har blitt uglesett så fælt noen gang hverken før eller senere.) Det jeg lurer på er: Hvor kjøper du? Hvordan går du frem? Bryr du deg om andre kunder i butikken? Faste butikker du kjøper i? Bryr du deg om hvem som ekspederer? Etc etc etc.... Og er du dame eller mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 15. mars 2012 #2 Del Skrevet 15. mars 2012 Samma hvem som ekspederer, kondomer er jo like vanlig å kjøpe som smør og melk. Men et lite tips er jo gratiskondomer.no. Da får du en pakke med masse gratis kondomer hjem i posten i en diskré forpakning, og det beste er jo at de er gratis! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 15. mars 2012 #3 Del Skrevet 15. mars 2012 Jente på 22. Jeg kjøper de på butikken som er nærmest, enten det er en matbutikk, bensinstasjon eller et apotek. Nei, jeg bryr meg ikke om andre kunder, og jeg bryr meg iallefall ikke om de som sitter i kassen, tviler på at de fleste tenker så mye over hva jeg kjøper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. mars 2012 #4 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg kjøper de like greet på matbutikken. Ikke på jobb derimot, uten noen egentlig god grunn. Legger det sammen med de andre varene, tenker ikke stort over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Del Skrevet 15. mars 2012 gratiskondomer.no er jo for ungdom ikke voksne mennesker da! tror det er aldersgrense opp til 18 år. det er for de som er så unge at de ikke har råd til kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 15. mars 2012 #6 Del Skrevet 15. mars 2012 gratiskondomer.no er jo for ungdom ikke voksne mennesker da! tror det er aldersgrense opp til 18 år. det er for de som er så unge at de ikke har råd til kondomer. Joa, men jeg bestiller dem fortsatt likevel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plekterm Skrevet 15. mars 2012 #7 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg jobber selv i en dagligvarehandel, og selger en del kondomer. Tenker ikke noe mer over det enn andre varer. Tror kunder generelt gjør det til en pinlig affære i sitt eget hode, men det kommer jo sikkert ann på hvem man blir ekspidert av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #8 Del Skrevet 15. mars 2012 jeg synes ikke det er flaut i det hele tatt å kjøpe,jeg kjøper kondomer akkurat hvor det måtte passe ;P skjønner ikke hvorfor det egentlig er så pinlig,det må da være mer pinlig å få en kjønnsykdom å måtte til legen enn å kjøpe kondomer;P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azure Skrevet 15. mars 2012 #9 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hehe, det er ikke ofte jeg ser folk kjøpe kondomer i butikken. Men gjør jeg det så legger jeg merke til det også må jeg smile litt for meg selv:P gøy å se hvem det er som kjøper det også, spesielt om de virker ille berørt:P Har ei venninne som jobber på butikk. Hun fortalte at det kom en mann for å kjøpe kondomer. HUn er litt distre og vimsete. Vet ikke om kondomene ikke hang synlig eller hvordan det var, men han måtte i hvert fall spørre henne. Han snakket litt dårlig norsk og hun forsto ikke hva Han sa så hun sier høyt at Han må snakke høyere, hun forstår enda ikke, og det ender opp med at mannen bak må si til henne at kunden ønsker å kjøpe kondomer. Tror kunden ble ganske forlegen og hun veldig flau:P Edit: dumme mobil Endret 15. mars 2012 av Azure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #10 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei. Har funnet ut at apoteket er det beste stedet å kjøpe, for der er de alltid så diskréte, og så reagerer de aldri spesielt på varen jeg kommer med til kassa heller. Sex-butikker funker også noenlunde... men uansett er det alltid så FLAUT!! Er 28 år nå, og synes fremdeles at det er pinlig. Jeg tror vel aldri man helt vokser det av seg. Matbutikker vil jeg bare ikke lengre, etter en skikkelig pinlig episode for noen år siden med ei gammel dame som satt bak kassa og ekspederte. (Jeg tror nok hun var av den konservative typen, ja. Tror aldri jeg har blitt uglesett så fælt noen gang hverken før eller senere.) Var dette den pinlige episoden? Tror ikke jeg hadde blitt skremt vekk fra å kjøpe kondomer på matbutikken før kassadamen hadde stilt seg på rullebåndet, pekt på meg og ropt noe sånt som at "Jeg så deg ha analsex med fire hester i går, og allerede er du klar for mer!" Dette ville vært et utsagn helt uten rot i virkeligheten, men jeg ville sannsynligvis blitt såpass pinlig berørt at jeg ikke hadde kjøpt kondomer hvis hun satt i kassen ved en senere anledning. Hadde dog ikke kuttet ut kondomkjøp i butikk generelt uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. mars 2012 #11 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg jobba på Rimi før, og standarden var menn som kjøpte en avis, en klase bananer og en pakke kondomer. Bananene var gjerne lagt over kondomene på kassabåndet. Her er det mannen som kjøper kondomer når det er nødvendig, og han har null problem med å gå inn hvor som helst og ikke kjøpe noe annet enn kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #12 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg tenker også at det er litt flaut, og vet ikke om jeg kommer til å kjøpe i de lokale matvarebutikkene, da jeg risikerer å møte bekjente og uansett handler der så ofte . Men rasjonelt sett er det jo ikke pinlig i det hele tatt - bare fornuftig og ansvarlig Mye flauere å pådra seg kjønnssykdommer, smitte andre eller bli gravid. De fleste voksne mennesker har jo sex i ny og ne, eller risikerer å ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 16. mars 2012 #13 Del Skrevet 16. mars 2012 Husker det var litt artig da jeg jobbet på bensinstasjon. Så kom det et ektepar med campingvogn, grilldress og hele den regla der. Mannen er typisk brautende, med røde kinn og bustete hår, damen er liten, søt og nett. Så han kommer busende inn, kjøper to flasker vann, én pakke røyk og tre pakker kondomer, mens damen står utålmodig og tripper i bakgrunnen. Da kunne jeg ikke annet enn å fnise litt for meg selv etter at de hadde gått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriden Skrevet 16. mars 2012 #14 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som vet hvorfor de nesten alltid har kondomene bak disken i butikker? Jeg synes alltid det er kleint å måtte spørre om dem :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 16. mars 2012 #15 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Noen som vet hvorfor de nesten alltid har kondomene bak disken i butikker? Jeg synes alltid det er kleint å måtte spørre om dem :gjeiper: Hvis ikke blir de lettere stjålet. Endret 16. mars 2012 av Indra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #16 Del Skrevet 16. mars 2012 Joa, men jeg bestiller dem fortsatt likevel åssen får du til det? må man ikke fylle inn med navn og adresse? jeg har forøvrig kjøpt på butikken ved behov for det (går på pilla nå, og er i et fast forhold), aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinL Skrevet 16. mars 2012 #17 Del Skrevet 16. mars 2012 gratiskondomer.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 16. mars 2012 #18 Del Skrevet 16. mars 2012 åssen får du til det? må man ikke fylle inn med navn og adresse? jeg har forøvrig kjøpt på butikken ved behov for det (går på pilla nå, og er i et fast forhold), aldri hatt noe problem med det. Joda, men de sjekker jo ikke hvor gammel du er I så fall gjør de en veldig dårlig jobb, for de har sponset sexlivet mitt i lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 16. mars 2012 #19 Del Skrevet 16. mars 2012 Kjøper i butikken:P Er en sånn automat så man får ut en papirlapp med strekkode, og kan gå rimelig diskret å hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #20 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg skal fortelle dere noe flaut, jeg! Forrige fredag fikk jeg en melding av typen min om at han var på vei hjem til norge, og at han kunne være med meg hele lørdagen, og at han måtte dra igjen søndagen. Da planla vi hele dagen sammen, og jeg skulle ordne til så alt var klart så vi bare kunne nyte hverandre. Så jeg måtte jo på butikken å kjøpe kondomer! Da jeg kom i kassa, blunker ekspeditøren til meg når han ser kondomene blant de mange andre matvarene jeg kjøper. Jeg betaler, og han nikker mot kondomene og sier"Ha en fin helg" og ler! Gjett om jeg ble flaut da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå