Gå til innhold

BRØDBOKS - hvilken har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på en brødboks så brødet ikke blir tørt....gjerne en fin en:-)) Noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke et direkte svar på det du spør om, men jeg oppbevarer ferdig oppskjært brød i fryseren og tar ut det jeg trenger. Tiner veldig kjapt.

AnonymBruker
Skrevet

Har en i litt retrostil fra Kremmerhuset. Den har luke foran, som man skyver opp. Først kjøpte vi en med topplokk, men det var litt for tungvint, liker godt denne som man åpner forfra, og så kan man stable ting oppå ved behov av og til.

Er et bilde av den her.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg har ikke brødboks, så kan ikke hjelpe deg så veldig. Men brødet blir ikke raskt tørt dersom du har det i brødpose utenpå den posen den kommer i samt oppbevarer brødet i kjøleskapet! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke brødboks, så kan ikke hjelpe deg så veldig. Men brødet blir ikke raskt tørt dersom du har det i brødpose utenpå den posen den kommer i samt oppbevarer brødet i kjøleskapet! :)

Brød skal ikke oppbevares i kjøleskapet.

Link

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Brød skal ikke oppbevares i kjøleskapet.

Link

Dette er vel opp til hver enkelt. Jeg opplever at brødet holder seg bedre i kjøleskap.

• Liker 1
Skrevet

Har en i litt retrostil fra Kremmerhuset. Den har luke foran, som man skyver opp. Først kjøpte vi en med topplokk, men det var litt for tungvint, liker godt denne som man åpner forfra, og så kan man stable ting oppå ved behov av og til.

Er et bilde av den her.

Har en sånn jeg også:)

Skrevet

Blir brødet mindre tørt i brødboks? Jeg har en plastikkpose på og da holder det seg så lenge som jeg mener brød burde holde seg - omtrent 4-5 dager, dog på siste dagen er det bare ristet brød som duger :fnise:

Har en i solid metall, fra noe som ligner på Black Design, men jeg var mest ute etter noe som var solid nok til å holde katten unna...

Gjest alille
Skrevet

Dette er vel opp til hver enkelt. Jeg opplever at brødet holder seg bedre i kjøleskap.

Holder seg lenger i kjøleskap, ja. Men det blir veldig, veldig tørt, og det tror jeg de fleste merker, det er bare ikke alle som bryr seg om brødet er tørt? ;) For meg er kjøleskap en kriseløsning, brukte det mye før frem til jeg ble møkklei tørt brød.

AnonymBruker
Skrevet

Brødet mitt holder seg kjempebra i kjøleskapet, i over en uke! Ikke tørt, helt fint, og godt :jepp:

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg har en fin fra Clas Olson! :)

Skrevet

Brødet mitt holder seg kjempebra i kjøleskapet, i over en uke! Ikke tørt, helt fint, og godt :jepp:

Brød i ei hel uke?? Jeg takler ikke brød som er over 1 dag gammelt jeg.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...