Silfen Skrevet 16. mars 2012 #21 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvis du er så perfekt er det jo rart du ikke ammer igrunn... Man kan da gjøre begge deler og likevel være strååååålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #22 Del Skrevet 16. mars 2012 Man kan da gjøre begge deler og likevel være strååååålende. Nei. Skal man være perfekt får man i det minste være det skikkelig. Kun fullammin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mars 2012 #23 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei. Skal man være perfekt får man i det minste være det skikkelig. Kun fullammin. Ja, du har rett. Godt jeg ikke verken ammer eller gir flaske, så jeg kan være perfekt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #24 Del Skrevet 16. mars 2012 Man kan da gjøre begge deler og likevel være strååååålende. Nei da er du nok ikke lenger kvalifisert til å være perfekt desverre. Men det ødela du uansett med den overlegene kvalme kommentaren at du SELVFØLELIG ikke brukte nestle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mars 2012 #25 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns faktisk det ER en selvfølge å ikke bruke Nestlé all den tid de er ansvarlig for mange babyers død. Men for all del, ikke alle ser lengre enn sin egen nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #26 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns faktisk det ER en selvfølge å ikke bruke Nestlé all den tid de er ansvarlig for mange babyers død. Men for all del, ikke alle ser lengre enn sin egen nese. Da regner jeg med at du heller ikke kjører bil? Tenkt hvor mange som har dødd på grunn av den du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mars 2012 #27 Del Skrevet 16. mars 2012 Da regner jeg med at du heller ikke kjører bil? Tenkt hvor mange som har dødd på grunn av den du Du sidestiller altså er transportmiddel med et selskap som ikke akkurat er etisk? Merkelig hvordan det er så mange som går totalt i forsvar når man forteller dem at de bruker barnemat fra et selskap som ikke har rent mel i posen og det er mange minst like gode produkter der ute. Jeg kan forstå det om barnet ikke tåler noe annet eller om man bor i utkantNorge og den ene butikken man har tilgang til fører kun Nestlé. Men noe annet er rett og slett ansvarsfraskrivelse. Men det er vel alltid slik; shoot the messenger. Men så er det vel slik at det er bermen som bruker Nestlé ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #28 Del Skrevet 16. mars 2012 Du sidestiller altså er transportmiddel med et selskap som ikke akkurat er etisk? Merkelig hvordan det er så mange som går totalt i forsvar når man forteller dem at de bruker barnemat fra et selskap som ikke har rent mel i posen og det er mange minst like gode produkter der ute. Jeg kan forstå det om barnet ikke tåler noe annet eller om man bor i utkantNorge og den ene butikken man har tilgang til fører kun Nestlé. Men noe annet er rett og slett ansvarsfraskrivelse. Men det er vel alltid slik; shoot the messenger. Men så er det vel slik at det er bermen som bruker Nestlé ... Det var den kvalme måten du ordla deg på jeg syns var feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mars 2012 #29 Del Skrevet 16. mars 2012 Det var den kvalme måten du ordla deg på jeg syns var feil. Det sier du nok bare fordi du ønsker å ha god samvittighet for å støtte barnedrap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #30 Del Skrevet 16. mars 2012 Det sier du nok bare fordi du ønsker å ha god samvittighet for å støtte barnedrap. Nei liker enkelt å greit bare ikke kvalme overlegene mennesker som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mars 2012 #31 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei liker enkelt å greit bare ikke kvalme overlegene mennesker som deg Nei, jeg forstår at det ikke er så greit å føle seg underlegen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #32 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei, jeg forstår at det ikke er så greit å føle seg underlegen hele tiden. Du ER kvalm du... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #33 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei, jeg forstår at det ikke er så greit å føle seg underlegen hele tiden. Er det EN bruker her inne jeg ikke føler meg underlegen, men OVERLEGEN, så er det vel deg. Du spyr fra deg så mye dritt at det ikke skulle vært lov. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 16. mars 2012 #34 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns faktisk det ER en selvfølge å ikke bruke Nestlé all den tid de er ansvarlig for mange babyers død. Men for all del, ikke alle ser lengre enn sin egen nese. Den der begynner å bli skikkelig gammel og utdatert! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #35 Del Skrevet 16. mars 2012 Faktum er at Nestlé faktisk ER ansvarlig for at rundt en MILLION spedbarn dør årlig, fordi de er griske og markedsfører i strid med WHO's protokoll, som de selvsagt ikke vil underskrive. Det er en MILLION mødre som unødvendig mister sine spedbarn fordi de blir lurt at et kynisk selskap. En MILLION mødre som opplever den største sorg i livet. Så med mindre man har et barn som ikke tåler annet enn Nestlé, så skader det faktisk ikke å la være å støtte akkurat dette selskapet. Eller gjør det ikke noe, fordi det stort sett er snakk om fattige, svarte barn i Afrika? Barn og mødre en aldri selv blir kjent med og slipper å forholde seg til? Tenk om det var nettopp DU som mistet spedbarnet ditt på en slik måte? Det koster ikke så mye å velge fullgode alternativer til akkurat dette selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #36 Del Skrevet 17. mars 2012 Nei det høres ikke ok ut. Det står tydelig på pakken at man blander kun for et måltid om gangen, og da bør du følge de anvisningen. Det står også på helsetilsynets sider at mme skal man kun blande det man skal spise der og da, og ikke sette ferdigblandet til kjøling. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det er så himla vanskelig å LESE bruksanvisnigen på pakken, og forholde seg til den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaMor Skrevet 19. mars 2012 #37 Del Skrevet 19. mars 2012 Det jeg gjorde til lille jenta mi, var å koke opp vann, tømme på flaskene så mye som hun spiste å satte i kjøleskapet, varmet opp i mikroovn før jeg hadde oppi pulveret til hvert måltid. Da gikk d fort å lage mat. under et minutt. Vi brukte nan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå